دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب پانترا

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب پانترا

کتاب پانترا به قلم امیرحسین نصیری، پیش درآمدی است برای سری بلند رمان آلبا که داستان آن در جهانی خیالی رخ می‌دهد؛ جهانی که هریک از انسان‌ها مونسی حیوانی کنار خود دارند که وظیفه‌ی محافظت از صاحب خود را بر عهده می‌گیرند.

در بخشی از کتاب پانترا می‌خوانیم

ندیمه می‌توانست نگرانی را در چهره‌ی شاه لوراون ببیند حدس‌هایی هم می‌زد او فکر می‌کرد شاه به خاطر عدم تولد مونس برای البا بود که نگران شده بود حدسش هم درست بود. این موضوعی نبود که بتوان به سادگی از آن عبور کرد. پانترا سرزمینی بود که هیچ انسانی بدون مونس در آن متولد نمی‌شد. هرکودکی که در این سرزمین متولد می‌شد حیوانات متعلق به آن خانواده نیز حیوانی به عنوان مونس برای ان نوزاد متولد می‌کردند اینگونه آن حیوان برای همیشه انسان خود را همراهی می‌کرد و نگهدار او بود.

پانترا نیز مادر تمام مونس‌ها بود ولی حالا هیچ توله‌ای برای البا نزاییده بود پزشکان نیز به شاه گفته بودند پانترا هیچ نوزادی در شکم ندارد و این شاه را بیش از پیش نگران کرده بود. نیروی اهریمنی نیز راه خود را به وجود شاه باز کرده بود. شاه اگرچه از گمان‌هایی که می‌زد به کسی چیزی نگفته بود ولی این حدس و گمان‌ها با گذر زمان او را به مرز جنون می‌کشاند.

کلمات کلیدی: داستان فانتزی ایرانی، داستان تخیلی، داستان ایرانی، pdf داستان تخیلی، دانلود رایگان داستان تخیلی، داستان تخیلی ایرانی، داستان فانتزی، دانلود داستان فانتزی، داستان تخیلی کوتاه، دانلود رایگان رمان تخیلی فانتزی، داستان خیالی، دانلود رایگان کتاب پانترا، دانلود پی دی اف کتاب پانترا، دانلود pdf کتاب پانترا،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.