دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب مرد گمشده

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب مرد گمشده

کتاب مرد گمشده به قلم جین هارپر، تریلری قدرتمند و پرتعلیق با فضایی نفسگیر است که داستان یک قتل و ابهامات عجیب آن را به تصویر می‌کشد.

ناتان، کامرون و باب سه برادر هستند که در همسایگی همدیگر به دامداری مشغولند. رابطه آن‌ها مانند همه فرزندان یک خانواده عشقی آمیخته با حسادت اما خیرخواهانه بود، تا زمانی که مرگ غیرمنتظره کامرون پای احتمالاتی بعید را به میان می‌آورد.... کتاب مرد گمشده، رمان خواندنی جین هارپر در ژانر معمایی-جنایی است که از دیدگاه ناتان و در دل طبیعتی بکر و وحشی روایت می‌شود. در این روایت پرکشش، متوجه می‌شویم کامرون یک روز برای چک کردن قسمتی از مراتع خانه را ترک گفته و حالا بدن بی‌جان او، در مرز میان زمین‌ها و منطقه متروکه پیدا شده است. پلیس که احتمال قتل را می‌دهد بیشتر از هر چیز به همسایگان او مشکوک است، اما شواهدی برای دستگیری هیچکس ندارد و به همین دلیل ناتان تصمیم می‌گیرد پاسخی برای سوال‌های خود بیابد.

در بخشی از کتاب مرد گمشده می‌خوانیم

ناتان که لباس‌هایش را پوشید، خانه ساکت بود. از پنجره سوفی و لو را دید که در باغ بازی می‌کردند، لیز هم تماشایشان می‌کرد. حتی از آن فاصله، افتادگی شانه‌هاش را متوجه می‌شد و خمیدگی ستون فقرات تحلیل‌رفته‌اش را. اثری از السا نبود. نه در آشپزخانه بود، جایی که کتی تنها مشغول نظافت بود، نه در دفترش. ناتان وارد هال شد و نگاهی به زاندر انداخت که هنوز خواب بود. آرام صورتش را روی بالش گذاشته بود، صورتش از دیشب بچه‌گانه‌تر به نظر می‌رسید.

کلمات کلیدی: پرفروش ترین های ساندی تایمز، پرفروش ترین نیویورک تایمز، نامزد جایزه گودریدز، رمان جایزه گرفته، رمان تریلر، رمان پلیسی و جنایی، رمان معمایی خارجی، رمان جنایی، رمان پلیسی، دانلود داستان جنایی، داستان و رمان جنایی و معمایی خارجی، مجموعه رمان های روز دنیا،

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.