دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب میکروچیپ و میکرو بیو چیپ‌ها

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب میکروچیپ و میکرو بیو چیپ‌ها

کتاب میکروچیپ و میکرو بیو چیپ‌ها نوشته‌ی افشین رشید، ساختار و کاربرد این قطعات را به طور کامل شرح می‌دهد.

میکروچیپ و میکرو بیو چیپ‌های کوچک سیلیکونی در واقع یک کامپیوتر میکرو سایز هستند. این مدارهای الکترونیکی روی خود یک کامپیوتر دارد و می‌تواند اطلاعات زیادی را در خود جای دهد یا عملیات ریاضی و منطقی انجام دهد.

به یک میکروچیپ مدار شناسایی مجتمع نیز گفته می‌شود این تراشه کوچک است (تقریباً به اندازه یک دانه برنج) که با اسکنر نوع مناسب، تعداد مشخصی عملکرد متفاوت (برحسب نوع کاربردی ریزتراشه) به ارمغان می‌آورد.

میکروچیپ‌ها برای برقراری ارتباط با اسکنرهای میکروچیپ از فناوری شناسایی فرکانس رادیویی استفاده می‌کنند. میکرو چیپ Microchip (ریز تراشه) به نوعی کامپیوتر جاسازی شده در چیپ کوچک سازی شده از مقیاس معمولی است. در پیکربندی اولیه مدار مجتمع کوچک شده و به قالب تراشه منتقل شده است. با این جاسازی، می‌توان تزریق، جداسازی و تشخیص را در یک میکروچیپ با طول کانال معمول 3 تا 5 میلی متر ادغام کرد.

در بخشی از کتاب میکروچیپ و میکرو بیو چیپ‌ها می‌خوانیم:

میکرو چیپ‌های کاشتنی RFID و RTLS همچنین بخاطر سایز بسیار کوچک آن، برای کنترل مکان یاب افراد به مانند ردیاب شخصی پنهان نیز می‌تواند استفاده شود. به طور کلی، برای نظارت و ردیابی انسان‌ها و حیوانات و هر جنبنده و متحرکی مورد استفاده دارد. اما با توجه به ابعاد نانو چیپ‌های کاشتنی قرار داده شده در بدن انسان که بار ارسال فرکانس، بهترین کاربرد این نوع از جی پی اس‌ها برای اشخاص و حیوانات خانگی است. این میکرو چیپ چیپ ردیاب برای ردیابی و مکان یابی بهترین کاربرد خود را ارائه می‌دهد.

کلمات کلیدی: ریزتراشه ها، Microchip Technology، microchip چیست، ریزتراشه، ریزتراشه چیست، ریزتراشه مغز، میکرو چیپ، میکرو چیپ چیست، میکرو چیپ چیه، کار میکرو چیپ چیست، میکرو چیپ در ایران، دانلود کتاب رایگان میکروچیپ و میکرو بیو چیپ‌ها، میکروچیپ حیوانات، میکروچیپ مغز، Microchip، دانلود pdf کتاب میکروچیپ و میکرو بیو چیپ‌ها، میکرو بیوچیپ، میکروچیپ انسان چیست،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.