دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب نانو - میکرو ربات‌ها

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب نانو - میکرو ربات‌ها

کتاب نانو - میکرو ربات‌ها نوشته‌ی افشین رشید، به مطالب کلیدی و کاربردی این مبحث می‌پردازد و از پرداختن به موضوعات حاشیه‌ای و سنگین که کاربردی در موضوع نانو - میکرو ربات‌ها ندارد، پرهیز می‌کند. مطالب این کتاب به گونه‌ای نگارش شده که برای عموم قابل درک باشد.

در بخشی از کتاب نانو - میکرو ربات‌ها می‌خوانیم:

میکرو چیپ Microchip (ریز تراشه) با استفاده از فناوری‌های پیچیده‌ای در داخل یه‌ ای از ماده نیمه هادی؛ مانند سیلیکون همگون با پروسه‌های ساخت مشابه مدارات مجتمع ساخته می‌شوند. میکرو چیپ Microchip (ریز تراشه) به صورت گسترده در حال پیشرفت و تغییر می‌باشند. میکرو چیپ Microchip (ریز تراشه) یک قطعه بسیار کوچک سیلیکونی است یک کامپیوتر است. این مدار‌های الکترونیکی روی خود یک کامپیوتر دارد و می‌تواند اطلاعات زیادی را در خود جای دهد یا عملیات ریاضی و منطقی انجام دهد.

کلمات کلیدی: میکرو ربات ها، میکرو ربات چیست، نانو ربات چیست، مقاله نانو ربات ها، نانو ربات چیست، ساخت نانو ربات، میکروچیپ، کار میکروچیپ چیست، آشنایی با میکروچیپ، microchip چیست، میکروچیپ ایمپلنت، میکروچیپ ایمپلنت چیست، دستگاه میکروچیپ ایمپلنت، میکرو بیو چیپ، میکرو بیو چیپ آزمایشگاهی، میکروچیپ زیستی، میکروچیپ نظامی، میکروچیپ ردیاب، میکروچیپ امنیتی، میکروچیپ آزمایشگاهی، دانلود pdf کتاب نانو میکرو ربات‌ها،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.