دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب دختری که از زندان داعش گریخت

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب دختری که از زندان داعش گریخت

کتاب دختری که از زندان داعش گریخت نوشته‌ی فریدا خلف، ماجرای واقعی دختری را به تصویر می‌کشد که داعش او را به عنوان برده‌ی جنسی اسیر گرفته بود اما دختر با شجاعتی کم‌نظیر از چنگال آن‌ها گریخت.

فریدا خلف نوزده ساله بود که زندگیش برای همیشه تغییر کرد؛ او همراه با خانواده‌اش در روستایی در شمال عراق زندگی می‌کرد؛ منطقه‌ای که بیشتر ساکنان آن ایزدیان بودند. داعشیان زنان و دختران ایزدی را به اسارت یا همان بردگی گرفت. یکی از همان دختران جوان که در چنگال بی‌رحم آن‌ها به دام افتاد اما به شکلی معجزه‌آسا موفق به فرار شد، فریدا خلف بود که شجاعت و امیدواری او دنیا را تحت تاثیر قرار داد.

در بخشی از کتاب دختری که از زندان داعش گریخت می‌خوانیم:

فروخته شد. مدتی طول کشید تا درک کنم چه اتفاقی افتاده بود. من را مثل حیوانی در بازار احشام معامله کرده بودند. مردانی که مرا ربوده و زندانی کرده بودند، حالا مرا فروخته بودند. آن‌ها با گرفتن پول مرا تسلیم مردان دیگری کرده بودند که می‌توانستند هرکاری دلشان بخواهد با من انجام دهند. کسانی که مرا «مایملک» خود و «برده» شان می‌دانستند. و همۀ کسانی که در این فرآیند دخیل بودند، طوری رفتار می‌کردند گویی این معاملات کاملاً قانونی و طبیعی است.

کلمات کلیدی: اتوبیوگرافی، کتاب دختری که از چنگ داعش گریخت، دانلود کتاب دختری که از چنگ داعش گریخت، خرید کتاب دختری که از چنگ داعش گریخت، رمان دختری که از زندان داعش گریخت، کتاب این داستان من است، برنده جایزه کتاب سال، داعش، دانلود کتاب درباره داعش، زندگینامه فریدا خلف، فریده خلف،

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.