دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب بوف کور پشت گلی

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب بوف کور پشت گلی

کتاب بوف کور پشت گلی بر اساس برداشت مولف رویا وهمی، از کتاب مشهور بوف کور صادق هدایت، صحنه‌بندی شده است.

برای اولین بار اسامی ترکی موجود در رمان، ترجمه و معنا می‌شود و تاویلی در خور روح روایت بر اساس حرکت راوی در دنیای واقعی ارائه می‌شود. این کتاب به علاقمندان نوشتن نمایشنامه یا فیلمنامه از رمان بوف کور، توصیه می‌شود.

در بخشی از کتاب بوف کور پشت گلی می‌خوانیم:

صحنه 4، چهارم/قسمت صفر- جادر لک دار مادر
دنیای حقیقی ۔ دایه هنوز لباس سیاه به تن دارد و در اتاقش در حال خواباندن پسر بچه در بغلش است، اما او به خواب نمی‌رود و مدام نق می‌زند. با دادن پستونکی که دیگر از سرش افتاده بود، سعی در آرام کردنش می‌کند ولی همچنان دست از بهانه جویی نمی‌کشد و با خم کردن دست و پایش در صدد بیرون رفتن از بغل دایه است. لحظه‌ای بازوان دایه سست می‌شود و او از بغلش بیرون می‌جهد و تلو خوران رد بویی را می‌گیرد و می‌رود. وقتی به سبد رخت چرک‌ها می‌رسد، مکث می‌کند و دور خودش را می‌نگرد، احساس می‌کند مادرش همین اطراف است. از میان رخت چرک‌ها با تلاش، چادر مادرش را بیرون می‌کشد و با در آغوش کشیدن آن، از نق زدن می‌افتد و همان جا روی چادر به خواب می‌رود. دایه بالای سرش می‌آید و دست به آسمان می‌برد و با گفتن الله اکبر در کنارش می‌نشیند.

کلمات کلیدی: برداشت از کتاب بوف کور، رمزگشایی بوف کور، تحلیل محتوای بوف کور، بوف کور، تفسیر بوف کور، داستان ایرانی، دانلود داستان رایگان، دانلود داستان ایرانی، pdf کتاب داستان رایگان، pdf داستان رایگان، pdf داستان رایگان، دانلود pdf کتاب بوف کور پشت گلی، دانلود رایگان کتاب بوف کور پشت گلی، دانلود پی دی اف کتاب بوف کور پشت گلی، دانلود کتاب بوف کور پشت گلی رایگان، دانلود کتاب بوف کور پشت گلی pdf،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.