دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب موتیکو

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب موتیکو

کتاب موتیکو به قلم مستانه خانمحمدی، داستان دهکده‌ای‌ست که در زمان و مکانی نامعلوم اتفاقاتی جذاب در آن رخ می‌دهد.

در بخشی از کتاب موتیکو می‌خوانیم:

ماکپوتا در دل آترا خدای آتش را ستایش کرد و همانطور که روی ننو تاب می‌خورد دست چپ خود را به نشانه‌ای احترام برای آترا بالا برد و انگشت شست خود را روی انگشت کوچک خود قرار داد، سپس دستش را پایین آورد و سه انگشت میانی خود را که علامت آترا بود روی چشم‌های کم سویش کشید و برای پایان یافتن خشکسالی موتیکو از آترا کمک طلبید.

چشم‌های چروکیده‌ی ماکپوتا به نور مهتابی که کلبه را قرق کرده بود واکنش نشان داد و بسته شد، بوی گل‌های رز همه جا را پر کرده بود، با لبخند بوی رز را بالا کشید، آرام چشم هایش را باز کرد و زیباترین مردی را که در تمام عمرش دیده بود جلوی رویش دید. با صدای آرامی گفت: چشم هایم دیگر سو ندارد جلو بیا و خودت را معرفی کن، حافظه‌ام یاری نمی‌کند بدانم کیستی. جلو بیا فرزندم.

کلمات کلیدی: دانلود داستان کوتاه برای اندروید، دانلود داستان کوتاه برای ایفون، pdf داستان رایگان، داستان کوتاه، دانلود داستان کوتاه، داستان ایرانی، pdf داستان رایگان، دانلود داستان ایرانی، داستان های کوتاه، داستان فارسی، دانلود داستان ایرانی، داستان کوتاه ایرانی، کتاب داستان کوتاه، دانلود رایگان داستان کوتاه، کتاب رایگان داستان کوتاه، داستان های کوتاه، داستان جدید ایرانی، دانلود رایگان کتاب داستان، دانلود رایگان کتاب داستان ایرانی، دانلود رایگان کتاب ایرانی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.