دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب پادکست؛ یا چگونه یاد بگیریم پادکست بسازیم و به آن عشق بورزیم

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب پادکست؛ یا چگونه یاد بگیریم پادکست بسازیم و به آن عشق بورزیم

کتاب پادکست؛ یا چگونه یاد بگیریم پادکست بسازیم و به آن عشق بورزیم نوشته‌ی رضا توکلی، مراحل ساخت و تولید پادکست را در 6 مرحله به شما آموزش می‌دهد.

همه مراحل از اینکه برای شروع نیاز به چه چیز‌ها و ابزاری دارید تا اینکه چطور باید پادکست را تدوین کنید و آن را برای سرویس‌های پخش معتبر پادکست بفرستید، خیلی ساده در این کتاب شرح داده شده است.

در بخشی از کتاب پادکست؛ یا چگونه یاد بگیریم پادکست بسازیم و به آن عشق بورزیم می‌خوانیم:

پادکست (Podcast) یک مدل ارائه محتوا به صورت صوتی است. بسیاری از آن به‌عنوان رادیو اینترنتی یاد می‌کنند. کلمه پادکست ترکیب دو واژه iPod (دستگاه پخش موزیک اپل) و Broadcast (پخش -گسترده) است که در سال 2004 توسط بن همرزلی در روزنامه گاردین «مقاله انقلاب شنیداری» عنوان شد. 

پادکست از طریق فید RSS توزیع می‌شود. افراد تولید کننده یا همان پادکسترها (Podcaster) اپیزودهای خود را از طریق این فید در اختیار مخاطبان می‌گذارند و آن‌ها می‌توانند توسط اپلیکیشن‌ها و سرویس‌های پخش پادکست، هر زمان که خواستند به قسمت‌های یک پادکست گوش دهند.

کلمات کلیدی: پادکست، ساخت پادکست، نکات ساخت پادکست، ساخت پادکست تصویری، پادکست چیست، podcasts چیست، پادکست یعنی چی، معنای پادکست چیست، چگونه از پادکست استفاده کنیم،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.