دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF دانلود کتاب کسی که می‌شناسیم

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی دانلود کتاب کسی که می‌شناسیم

کتاب کسی که می‌شناسیم به قلم شاری لاپنا از نویسندگان پرفروش نیویورک تایمز، داستانی تعلیق‌آمیز از یک اتفاق جنایی را در محله‌ای کوچک به تصویر می‌کشد. این رمان جذاب، معمایی را مطرح می‌کند که قاتل چه کسی می‌تواند باشد و ذهن شما را درگیر رخدادهای کتاب می‌کند.

شاید آنقدر که فکر می‌کردی همسایه‌هایت را نمی‌شناسی!
کتاب کسی که می‌شناسیم (Someone We Know) روایتگر یک داستان جنایی و معمایی است که حادثه به قتل رسیدن مشکوک زنی را در یک محله کوچک حومه نیویورک به تصویر می‌کشد. در این منطقه، بیشتر افراد محلی همدیگر را می‌شناسند و خبر کشته شدن این زن در محله همه را وحشت‌زده کرده است.

در بخشی از کتاب کسی که می‌شناسیم می‌خوانیم:

بعدازظهر روز شنبه است و الیویا از تنش موجود در فضای خانه دارد دیوانه می‌شود. پل در دفتر کارش طبقۀ بالاست. رالی هم در اتاقش است. الیویا خودش را برای ملاقات با بکی آماده می‌کرد. می‌خواهد بداند دربارۀ پل دقیقاً چه چیزی به بازرس‌ها گفته است؟ آیا بیشتر از چیزی که بار قبل به الیویا گفت می‌داند؟ آیا این حرف‌ها را برای جلب‌توجه شوهرش از خودش درآورده است؟ آیا بکی با او روراست است؟ بالاخره نتوانست جلوی خودش را بگیرد. همه‌چیز اخیراً زیرورو شده است؛ دیگر از آن پسر خوب و شوهر وفادار خبری نیست. بدون اینکه در خانه به کسی حرفی بزند کتش را برداشت و از خانه بیرون آمد.

کلمات کلیدی: دانلود رمان جنایی خارجی، ادبیات کانادا، شری لاپنا، رمان تریلر، رمان پلیسی، رمان معروف خارجی، رمان جنایی، داستان جنایی، رمان معمایی، رمان جنایی خارجی، داستان و رمان جنایی و معمایی، مجموعه ادبیات جهان، رمان کسی که می شناسیم، رمان پرفروش خارجی، پرفروش نیویورک تایمز، داستان پرفروش، دانلود رمان معمایی،

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.