دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب وانیل؛ طعم دهنده‌ی برتر

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب وانیل؛ طعم دهنده‌ی برتر

کتاب وانیل؛ طعم دهنده‌ی برتر نوشته‌ی اسماعیل پورکاظم، اطلاعات کامل و جامعی از مشخصات، نحوه کشت، مصرف و ... این طعم دهنده پرکاربرد ارائه می‌دهد.

گیاه «وانیل» با نام علمی «vanilla planifolia» از جمله گونه‌های رونده متعلق به ارکیده‌های وانیلی می‌باشد. گیاه «وانیل» که بومی کشور مکزیک، منطقه کارائیب، آمریکای مرکزی و نواحی شمالی آمریکای جنوبی است، از نخستین منابع تهیه «وانیل» به عنوان یک طعم دهنده پر طرفدار می‌باشد زیرا سرشار از ماده خوش عطر و خوش طعمی موسوم به «وانیلین» (vanillin) است.

در بخشی از کتاب کتاب وانیل؛ طعم دهنده‌ی برتر می‌خوانیم:

استفاده از وانیل در تهیه غذاها بسیار دیر در کتاب‌های آشپزی وارد شد. بر طبق شواهد موجود نخستین دستورالعمل تهیه غذا با همراهی «وانیل» در سال 1805 میلادی توسط «هانا گلاس» با نام «هنر آشپزی» نگاشته شد. وی در آن کتاب پیشنهاد کرد که از «وانیل» در تهیه شکلات‌ها بهره گیرند که این موضوع مطابق با رسوم قدیمی اقوام آزتک بوده است.

کلمات کلیدی: وانیل، وانیلا، وانیلا چیست، وانیل را چگونه مصرف کنیم، وانیل از خانواده کدام گیاه است، گل وانیل، طعم دهنده وانیل، طعم دهنده وانیل از کجا میاد، طعم وانیل از چی درست میشه، طعم وانیل چگونه است، طعم دهنده وانیل از کجا می آید، طعم وانیل از کجا میاد، وانیل از کدام گیاه است، کاشت گیاه وانیل در ایران، گیاه وانیل چیست، گل وانیل چیست، دانه وانیل چیست، کاربرد وانیل، گیاه وانیل چیست،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.