دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب طراحی منظر با باران

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب طراحی منظر با باران

از آنجا که خشکی و کمبود بارش تهدیدی در برابر باغ آرایی و باغ سازی است، مصیب شیرانی در کتاب طراحی منظر با باران، راه‌هایی برای بهره افزون‌تر از آب ارائه می‌دهد.

ایرانیان که در خاستگاه و خانمان نخست خود چشمه سارهای پاک و رودهای تیز و هوای خوش و کشتزارهای زیبا داشتند و چون به ایرانشهر رسیدند رخت افکندند و کوشیدند تا هرچه را در خاستگاه خود داشتند در میهن تازه خود نیز پدید آورند. 

ایران سرزمین افسانه‌ای گل و بلبل گشت و به ذوق سرشار هنرمندان و شعر موسیقی مردم کوچه و بازارش بالنده گردید. این روح جاودان برای زندگی و بالندگی بستری می‌خواهد از حریر فرهنگ و پرنیان اندیشه و سلیقه تا طبیعت را به نحو احسن منظر گاه نوازش و آرامش وی سازد. 

باغ و باغ آرایی و پردیس سازی یکی از محمل‌های پرورش و بالندگی ذوق و اندیشه بوده و هست. و این شهرزاده زیبا همچنانکه به ذوق برای پیرایش و آرایش نیاز دارد به دانش نیز برای قوی بنیان شدن نیاز دارد.

کلمات کلیدی: طراحی منظر چیست، طراحی منظر باغ، طراحی منظر در معماری، دید و منظر در معماری، تفاوت معماری منظر و طراحی شهری، معماری منظر [pdf]،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.