دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب رمان دختران دریاچه

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب رمان دختران دریاچه

وندی وب در کتاب دختران دریاچه، هر چیزی که از یک اثر گوتیک و معمایی انتظار می‌رود در بردارد؛ اسرار خانوادگی، جنایت، عشق، حوادث ماورایی و توهم که در اعماق دریاچه‌ای دفن شده و وارث خانواده‌ به سراغشان می‌رود.

کیت گرنجر پس از طلاق، به خانه‌ی پدری خود برمی‌گردد تا بتواند از نظر روحی به آرامش برسد، خانه‌ای که در کنار دریاچه قرار دارد اما به جای آرامش در آن‌جا با جنازه‌ی زنی مواجه می‌شود که به قتل رسیده است. در لباس بسیار قدیمی مقتول هم یک نوزاد مرده وجود دارد که به عجیب بودن پرونده‌ی قتل می‌افزاید. کیت با دیدن جنازه از چیزی دیگری هم وحشت می‌کند، او قبلاً این زن را در رویاهای خود دیده بود!

در بخشی کتاب دختران دریاچه می‌خوانیم:

جنی مطمئن نبود که بچه مال مری باشد، اما احتمالش زیاد بود. نمی‌دانست که چطور و چرا بچه در دریاچه افتاده. مری خواسته خفه‌اش کند؟ به نظرش ممکن نبود. خوب می‌دانست آن زن و شوهر چقدر از تولد اولین فرزندشان هیجان‌زده‌اند. نکند سر خود مری هم بلایی آمده بود؟

فیل چاقوی جیبی را درآورد و بند ناف بچه را برید و جنی هم آن را گره زد. آب هم بند جفت را با خود برد. آن‌وقت هر دو در میان مه به‌طرف خانۀ کست‌ها راه افتادند.

وقتی رسیدند فیل در را باز کرد و خودش را کنار کشید تا جنی با نوزادِ در آغوشش وارد شود. همسایه‌های شگفت‌زده که هنوز دور مری حلقه زده بودند از او استقبال کردند.

فیل گفت: «باورتون نمی‌شه.» مری با چشمان گشاد، بی‌صدا، بی‌آنکه جرئت نفس‌ کشیدن داشته باشد، در تختخواب نشست و جنی نوزاد را در آغوشش گذاشت.

کلمات کلیدی: داستان و رمان گوتیک، داستان و رمان جنایی و معمایی، داستان و رمان ترسناک، رمان دختران دریاچه، رمان گوتیک، گوتیک، دانلود رمان گوتیک، دانلود داستان گوتیک، رمان معمایی، دانلود رمان معمایی، دانلود داستان معمایی، دانلود داستان جنایی، رمان ترسناک، دانلود رمان ترسناک، داستان عاشقانه خارجی، دانلود رمان عاشقانه، دانلود داستان عاشقانه، داستان عاشقانه، دانلود کتاب عاشقانه، داستان و رمان عاشقانه، داستان و رمان عاشقانه خارجی، داستان و رمان فانتزی، فانتزی، داستان فانتزی، رمان فانتزی، سفر در زمان، داستان درباره سفر در زمان، رمان درباره سفر در زمان، دانلود رمان خارجی، رمان خارجی، رمان هیجان انگیز، دانلود رمان هیجان انگیز، رمان معمایی خارجی، Daughters of the Lake، Wendy Webb، Wendy K Webb،

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.