دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب رمان برادر

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب رمان برادر

کتاب رمان برادر نوشته‌ی امیر نصر، به مسائل و موضوعات متنوع اجتماعی، روانشناسی و فلسفی در دل داستانی غیر منتظره می‌پردازد.

داستان در یکی از محله‌های مرکز شهر تهران و زمان معاصر شروع می‌شود. خواهری که بر بالین برادر بیمار و رنجورش شروع به تفکر می‌کند تا شاید از این طریق جواب‌هایی برای سوال‌های متعدد ذهن کنجکاوش بیابد. در این مسیر گاهی به گذشته سفر می‌کند و بسیاری از ناکامی‌ها و تجاربش را با شما به اشتراک می‌گذارد. 

در گذار از افکار این دختر سرگشته در کنج خانه‌ای ماتم زده، بسیاری از مسائل اجتماعی روز جوانان و جامعه ایرانی بازگو می‌شود و شما را به تفکر درباره اتفاقات و تغییرات پیرامونش وا می‌دارد. 

نویسنده به بازگو کردن مسائل روز جامعه ایرانی و تناقضات ذهنی یک جوان کنجکاو در دایره‌ای محدود بسنده نمی‌کند و پا را از این حیطه فراتر می‌گذارد تا لایه‌های عمیق‌تری را علاوه بر ژانر اجتماعی و روانشناسی برای شما در داستان به وجود بیاورد. 

به این ترتیب کتاب برای افرادی که به مسائل فلسفی نیز علاقه‌مند هستند جذابیت زیادی پیدا می‌کند. البته این مسائل بسیار روان و کنایه آمیز مطرح می‌شوند و در هیچ کجای کتاب حتی سطری دیده نمی‌شود که شما را گیج یا از فضای داستان دور کند. 

نویسنده از ابتدا تا به انتهای کتاب بسیار روان و شیوا داستان را نقل می‌کند. کشش و تعلیق را هنرمندانه به کار می‌بندد تا جایی که بسیار بعید است فردی این کتاب را نیمه کاره بگذارد. به خصوص از نیمه‌های کتاب به بعد یک اتفاق خاص و مبتکرانه روند داستان را دگرگون می‌کند و اتفاقاتی را رقم می‌زند که بدون شک هیچ فردی توانایی پیش‌بینی آن را نخواهد داشت.

کلمات کلیدی: دانلود رمان اجتماعی، رمان اجتماعی، رمان اجتماعی ایرانی، دانلود pdf رمان برادر، دانلود پی دی اف رمان برادر، دانلود رایگان رمان برادر، دانلود رمان برادر، دانلود رمان برادر، دانلود رمان برادر با لینک مستقیم، دانلود رمان برادر برای موبایل، دانلود رمان ایرانی، رمان برادر، رمان برادر، pdf رمان برادر کامل، دانلود کتاب برادر با لینک مستقیم، دانلود کتاب برادر برای موبایل، رمان روانشناسی، داستان و رمان روانشناسی، داستان روانشناسی، داستان و رمان فلسفی، رمان فلسفی، داستان های روانشناسی، دانلود رمان جدید، رمان جدید، دانلود رمان رایگان، رمان، دانلود رمان، دانلود pdf رمان، رمان ایرانی pdf، رمان pdf،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.