دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب تولد یک زندگی

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب تولد یک زندگی

کتاب تولد یک زندگی نوشته‌ی محمدعلی قجه، داستان دانه سیبی را روایت می‌کند که تبدیل به درخت تنومندی می‌شود.

دانه سیبی به خاک می‌افتد و در دل خاک می‌روید. جوانه می‌دهد و رشد می‌کند. حتی باد و طوفان نیز یارای متوقف کردنش را ندارند. او در طول زندگی‌اش دوستان بسیاری پیدا می‌کند که نه زبانشان را می‌فهمد و نه عمرشان آن قدر بلند است که در کنارش باشند. و در این مدت طولانی عشق را می‌بیند. عشق دو انسانی که به او رنگ تازه‌ای از دنیا را نشان می‌دهد...

در بخشی از کتاب تولد یک زندگی می‌خوانیم:

درخت سیب و نهال گیلاس حال بیشتر با هم انس گرفته بودند. هر از گاهی درخت بزرگ شاخه‌هایش را برای او تکان می‌داد و نهال با شیطنت جوانه‌های نورسته‌اش را باز و بسته می‌کرد تا شادمانی فراوانش را به پدرخوانده‌اش ابراز کند. آن دو چنان غرق در دنیای هم شده بودند که گویی سال‌هاست با هم و در کنار هم‌اند، گویی سال‌هاست لحظه‌لحظه‌شان به هم گره‌خورده است.

و بدین‌سان روزهای فرح‌بخش بهاری با لحظاتی پر از احساس برای آن دو سپری شدند، با روزهایی بارانی و شب‌هایی ماهتابی.

تمامی طول روز زنبورها، پروانه‌ها و پینه‌دوزها که با آنان هم‌آوا و همدل بودند به دورشان می‌چرخیدند و بازی می‌کردند. چراکه هر دوشان زیبا، دوست‌داشتنی و بی‌مانند بودند، یکی بزرگ و باعظمت و دیگری کوچک و دل‌انگیز.

کلمات کلیدی: دانلود داستان کوتاه تولد یک زندگی برای پی دی اف، دانلود داستان ایرانی، داستان کوتاه تولد یک زندگی، دانلود داستان کوتاه تولد یک زندگی، دانلود داستان کوتاه تولد یک زندگی برای اندروید، دانلود داستان کوتاه تولد یک زندگی برای ایفون، داستان های کوتاه، داستان کوتاه، دانلود داستان کوتاه، داستان ایرانی، pdf داستان رایگان، داستان فارسی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.