دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب بهار (کابوس آدم برفی‌ها)

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب بهار (کابوس آدم برفی‌ها)

کتاب بهار (کابوس آدم برفی‌ها) نوشته‌ی فاطمه سادات بخشایش، به بررسی متنی با عنوان منشور "نهضت به سوی بهار" می‌پردازد که در سال 1397 از سوی دفتر محمود احمدی نژاد منتشر شد. این منشور به مفاهیمی از قبیل آزادی، عدالت، کرامت انسانی، مبارزه با فساد، فرایند ظهور و ... اشاره می‌کند.

در بخشی از کتاب بهار (کابوس آدم برفی‌ها) می‌خوانیم:

انقلاب ما، حرکت تاریخی بشر و بعثت انبیاء همه برای این بوده است که جامعه انسانی به "بهار" برسد. برای زودتر رسیدن به "بهار" بود. بهار کجاست؟ بهار کیست؟ بهار امام زمان (عج) است. بهار یعنی امام زمان (عج) " السلام علیک یا ربیع الانام و نضرۀ الایام". 

و این اسم گذاری زیباست چون هر پدیده‌ای در زمستان رشدش کند می‌شود، در بهار است که هر پدیده و مخلوقی هر استعدادی که در درونش دارد بیرون می‌ریزد. 

آن حقیقت انسانی انسان‌ها در زمستان بشری بیرون نمی‌ریزد، خیلی آرام است ولی به محض آنکه وارد دوره بهار می‌شود، یک دفعه می‌بینید از دل سنگ هم جوانه بیرون می‌آید. 

و این استعداد بهار است و این نقش امام زمان (عج) است، نقش ظهور است. پس همه عالم خلق شده برای رسیدن به بهار یعنی رسیدن به ظهور؛ ظهور چه کسی؟ ظهور امام زمان (عج) 

ظهور امام زمان (عج) یعنی چه؟ یعنی ظهور خدا

ظهور خدا یعنی چه؟ یعنی ظهور انسان

کلمات کلیدی: منشور نهضت بسوی بهار، متن منشور نهضت به سوی بهار، منشور بسوی بهار احمدی نژاد، متن منشور احمدی نژاد، ظهور امام زمان کی است،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.