دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان MP3 کتاب صوتی تونکا، اسب سرکش

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب صوتی تونکا، اسب سرکش

کتاب صوتی تونکا، اسب سرکش داستان پسر سرخ پوست و اسبی است که در دشت‌های بزرگ باخترِ دست نخورده می‌تازد و بانگ بر می‌آورد.

پسری به نام گاو نر سپید که همراه مردان دهکده‌ی سیو به شکار اسب‌ها می‌روند با اسبی گرفتار در کمند روبه رو می‌شود و او پس از روزها، سرانجام می‌تواند نگاه اسب را به سوی خود بکشاند و با او دوست شود. در این میان گاو نر سپید و تونکا دشمنانی هم دارند، گاو نر زرد، پسر عموی او که از گاو نر سپید بیزاری می‌جوید و دیگری سپاهی از مردان سپید پوست که خواهان نابودی دهکده‌ی سیو می‌باشند.

در بخشی از کتاب صوتی تونکا، اسب سرکش می‌خوانیم:

وقتی به کمرکش تپه‌ای که در نزدیکی ده قرار داشت رسیدند، تونکا چنان ناگهان و به تندی ایستاد که چیزی نمانده بود گاو نر سپید معلق شود. گاو نر سپید فریاد زد: تونکا چکار ... ولی یک مرتبه حرفش را برید. از نوک تپه یک دسته سواره نظام به فرماندهی سروان گئوک پایین می‌آمد. گاو نر سپید سر اسب را برگرداند و فریاد زد: بدو تونکا، بدو!

کلمات کلیدی: کتاب داستان برای نوجوانان، دانلود کتاب داستان کودک و نوجوان، دانلود رایگان کتاب صوتی، داستان کوتاه، داستان صوتی، کتاب صوتی، دانلود کتاب صوتی، دانلود کتاب صوتی داستان، داستان صوتی، کتاب گویا، داستان نوجوان،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.