دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب ویولن آتشین

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب ویولن آتشین

کتاب ویولن آتشین نوشته‌ی غزل نارویی، درباره‌ی آدمی است که با تلاش و کوشش در راه هدفش قدم می‌گذارد.

در بخشی از کتاب ویولن آتشین می‌خوانیم:

چشمان مشکی و زیبای آیسو براق شده بود و عکس ویولن در آن می‌رقصید. دستان لرزانش را کمی جلوتر برد تا آن ویولن را لمس کند.
- تو... تو ویولن داری؟
ایزابلا لبخند غمگینی زد و در آن اتاق صورتی رنگ و دخترانه، قدمی دیگر برداشت. هر دو چهارده سال داشتند اما یکی دختر شاه بود و دیگری دختر یک اسب فروش.
- این هدیه منه، برای تو!
آیسو چیزی از حرف‌های او را نمی‌فهمید. ویولن را در دست گرفت و او را لمس کرد. با برخورد انگشتانش به ویالن، رویایی دلنشین در ذهن و تاروپود وجود او نمایان شد. او لباسی دنباله دار پوشیده بود و میان جمعیتی از مردم ایستاده بود. همه جا خاکستری رنگ بود و پرده‌ای قرمز رنگ با شکوه از پشت سرش دیده می‌شد. نوری بر روی صورت او افتاد و او شروع به نواختن ویولن کرد. خوب می‌دانست اگر از الان شروع کند، نمی‌تواند انقدرها حرفه‌ای شود اما دست خودش نبود که این همه رویا می‌بافت.
- آیسو!
اما او در رویا بود. آرشه ویولن را در دست گرفته بود و می‌فشرد. هیچ کس جز او نمی‌دانست وقتی علاقه و استعداد باشد، سن مهم نیست. البته آنقدرها هم برای یاد گرفتنش دیر نبود، اما او که نمی‌توانست بزند! لحظه‌ای به خود آمد. نگاهی پر از نگرانی به ایزابلا انداخت و بعد گفت:
- خیلی خیلی ببخشید!

کلمات کلیدی: دانلود داستان ایرانی، داستان های کوتاه، داستان کوتاه، دانلود داستان کوتاه، داستان ایرانی، pdf داستان رایگان، داستان فارسی، داستان کوتاه ویولن آتشین، دانلود داستان کوتاه ویولن آتشین، دانلود داستان کوتاه ویولن آتشین برای اندروید، دانلود داستان کوتاه ویولن آتشین برای ایفون، دانلود داستان کوتاه ویولن آتشین برای پی دی اف، دانلود داستان تخیلی، دانلود داستان تخیلی، داستان تخیلی جالب،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.