دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب شرلوک هولمز و ماجرای خون آشام ساسکس

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب شرلوک هولمز و ماجرای خون آشام ساسکس

کتاب شرلوک هولمز و ماجرای خون آشام ساسکس اثر سر آرتور کانن دویل، به عنوان یکی از محبوب‌ترین داستان‌های شرلوک هولمز به صورت کمیک درآمده است.

شرلوک هولمز، کارآگاه داستانی، مخلوق ادبی نویسنده‌ی اسکاتلندی دکتر آرتور کانن دویل است. این کارآگاه مشاور لندنی به‌خاطر به‌کارگیری استنتاج ذهنی، هنر تغییر چهره و اطلاعات تاریخی و قانونی در حل معماهای کارآگاهی مشهور است. 
 زادروز هولمز ششم ژانویه‌ی سال 1854 است. هولمز در کمبریج تحصیل کرده است و پرونده‌های اولیه‌اش‌ در ارتباط با هم‌کلاسی‌هایش است. او از سال 1881 مستأجر خانه‌ی شماره 221‌ب، خیابان بیکر می‌شود.

هولمز تا شش سال پس از دانشگاه، به‌تنهایی به مشتریانش مشاوره‌ی کارآگاهی می‌دهد تا اینکه احتمالاً به دلیل مشکلات اقتصادی یک هم‌خانه می‌گیرد و با واتسن آشنا می‌شود. در رسوایی در بوهم می‌فهمیم منزل استیجاری خیابان بیکر، هفده پله دارد و تقریباً در انتهای خیابان است. 
هولمز بیش‌تر دوران حرفه‌ای خود را با دوست و وقایع‌نگارش، دکتر  واتسن می‌گذراند. واتسن در سال 1887 به‌دلیل ازدواج مدتی از خیابان بیکر می‌رود اما پس از مرگ همسر، نزد هولمز بازمی‌گردد. براساس داستان‌های  اصلی، هولمز به مدت 23 سال به‌طور حرفه‌ای مشغول به کار بوده و واتسن در 17سال از این مدت، او را همراهی کرده است.

کلمات کلیدی: دانلود کمیک ماجراجویی، دانلود کمیک جالب، کمیک تصویری، داستان مصور، دانلود کمیک ماجراهای جذاب شرلوک هولمز، کمیک ماجراهای جذاب شرلوک هولمز، کمیک، دانلود کمیک هیجانی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.