دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب گراسیوسا و پرسینت

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب گراسیوسا و پرسینت

کتاب گراسیوسا و پرسینت اثر داینا مالوک، با ترجمه و تدوین اسماعیل پورکاظم مُنضَم به تصاویر متعدد و مناسب در صدد بیان عواقب ناخوشایند کینه جوئی و عداوت برای کودکان و نوجوانان فارسی زبان می‌باشد.

عواقب کینه‌جوئی و بدخواهی در قصّه‌ها:

قصّه‌ها و افسانه‌ها زائیدۀ تفکرات خیال انگیز انسان‌ها در طول تاریخ بوده‌اند آنچنانکه قصّه گوئی، داستان سرائی و بیان خاطرات شخصی و گذشتگان احتمالاً از زمان غارنشینی و هنگامی که همگی به دور آتش جمع می‌شده اند، رواج داشته است.

قصّه‌ها در حقیقت درس زندگی از جانب پیرمردان و پیرزنان خانواده، قوم و قبیله برای سایرین بویژه خُردسالان بوده‌اند و آن‌ها بدین وسیله به تحسین مهربانی‌ها، خودگذشتگی‌ها، دلاوری‌ها، عشق ورزی‌ها و همچنین تقبیح حماقت‌ها، خیانت‌ها، کینه ورزی‌ها، حسادت‌ها و قتل و غارت‌ها می‌پرداخته‌اند.

بدخواهی و کینه جوئی از جمله مواردی هستند که در بسیاری از قصّه‌ها به میان آورده شده‌اند و قهرمانان نیک سیرتی که هدف کینه جوئی بدسیرتان قرار می‌گیرند، غالباً به حاصل نیک رفتارهایشان می‌رسند و متقابلاً افراد بدنهاد و کج رفتار پایانی بجز فنا و نابودی مُشمئز کننده ندارند.

کلمات کلیدی: دانلود کتاب داستان کودکان، Graciosa and Percinet، Dinah Mulock، کتاب داستان کودک، قصه های کودکان، داستان بچگانه، دانلود کتاب کودک، کتاب کودک، داستان برای نوجوانان، کتاب داستان برای نوجوانان، دانلود pdf کتاب داستان های کودکانه، دانلود کتاب داستان کودکانه برای اندروید، دانلود کتاب داستان کودکان به صورت pdf، داستان نوجوان، داستان کودک،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.