دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب گیسو طلائی

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب گیسو طلائی

کتاب گیسو طلائی نوشته‌ی کومتس اولنوی، با ترجمه و تدوین اسماعیل پورکاظم مُنضَم به تصاویر مربوطه سعی دارد، تا ارزش و اهمیت وفاداری را برای قشر آینده‌ساز کودکان و نوجوانان فارسی زبان تبیین سازد.

تقدیس ویژگی وفاداری در قصّه‌ها:

همۀ انسان‌ها دارای ویژگی‌های جسمانی و روانی مختص خودشان هستند که در همگرائی با آموزش‌های محیطی (خانواده و جامعه) به رفتارهای آن‌ها منتج می‌شوند.

رفتارهای انسانی بر اساس فرهنگ و قوانین هر منطقه و جامعه به دو دستۀ خوب و ناپسند تقسیم می‌شوند گواینکه چه بسا رفتارهائی که در یک جامعه پسندیده بشمار آیند ولیکن ممکن است در جوامع دیگر مقبول نباشند.

با این حال برخی رفتارها و کُنَش‌های فردی و اجتماعی در همۀ فرهنگ‌ها و جوامع بسیار تمجید شده‌اند. از جمله این رفتارهای قابل تحسین می‌توان فداکاری، نظم پذیری، قانونمداری، قدرشناسی، تهوّر و بیباکی و وفاداری را نام برد.

وفاداری در تضاد با خیانت و ناسپاسی می‌تواند ارزش و احترام خاصی را برای افراد آزموده ایجاد نماید بطوریکه جایگاه اجتماعی برجسته‌ای را برای افراد وفادار درون خانواده و جامعه باعث گردد و اعتماد همگان به آنان جلب گردد.

کلمات کلیدی: کتاب داستان کودک، قصه های کودکان، داستان بچگانه، دانلود کتاب کودک، کتاب کودک، داستان برای نوجوانان، کتاب داستان برای نوجوانان، دانلود pdf کتاب داستان های کودکانه، دانلود کتاب داستان کودکانه برای اندروید، دانلود کتاب داستان کودکان به صورت pdf، Fortunatus، Dinah Mulock، داستان نوجوان، داستان کودک، دانلود کتاب داستان کودکان، Golden Locks، Comtesse d`Aulnoy،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.