دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب خوشبخت

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب خوشبخت

کتاب خوشبخت اثر داینا مالوک، با ترجمه و تدوین اسماعیل پورکاظم و مُنضم به تصاویر مناسب می‌کوشد، تا نقش تلاش و صداقت را در بهره گیری مناسب از فرصت‌ها برای کودکان و نوجوانان فارسی زبان بازگو نماید.

نقش شانس و اقبال در قصّه‌ها:

زندگی بشر را شکست‌ها و موفقیّت‌های متعدّدی تشکیل می‌دهند که به اَخم‌ها، اندوه‌ها و یا لبخندها و شادی‌ها منتهی می‌گردند.

انسان‌ها از شرایط جسمانی، روانی، اقتصادی و اجتماعی یکسانی در اجتماعات انسانی بهره نمی‌برند آنچنان که:

شرایط ویژۀ گروهی مرهون تلاش‌هایشان می‌باشند و هر آنچه را که مالک آن هستند، با رنج و مرارت خستگی ناپذیر کسب کرده‌اند.

گروهی موقعیّت‌های حاصله را مدیون کمک و رانت خانواده‌ها، وابستگان و آشنایان خویش هستند. آن‌ها در حقیقت بدون کمک دیگران شایستۀ چنان مرتبه، مقام و جایگاهی نیستند.

برخی دیگر موفقیّت هایشان را در اثر قرار گرفتن در زمان درست، محل مناسب و اقدام به موقع می‌دانند که به آن شانس یا اقبال می‌گویند.

از شانس و اقبال بوفور در قصّه‌ها و داستان‌ها یاد شده است. برخی معتقدند که فرشتۀ خوشبخی که مأمور تقسیم شانس و اقبال در بین مردمان می‌باشد، در برهه‌ای از زمان به افراد نظر می‌اندازد و حِصّه‌ای از ویژگی‌های خوب را به آنان می‌بخشد لذا افراد باید از موقعیّت‌هایشان که فرشتۀ خوشبختی برای آن‌ها مهیّا می‌سازد، بخوبی بهره گیرند آنچنانکه گفته اند: شانس ممکن است در طول زندگی فقط یکبار درب خانۀ کسی را به صدا در آورد.

کلمات کلیدی: کتاب داستان کودک، قصه های کودکان، داستان بچگانه، دانلود کتاب کودک، کتاب کودک، داستان برای نوجوانان، کتاب داستان برای نوجوانان، دانلود pdf کتاب داستان های کودکانه، دانلود کتاب داستان کودکانه برای اندروید، دانلود کتاب داستان کودکان به صورت pdf، Fortunatus، Dinah Mulock، داستان نوجوان، داستان کودک، دانلود کتاب داستان کودکان،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.