دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب گوزن جنگل

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب گوزن جنگل

کتاب گوزن جنگل اثر داینا مالوک با ترجمه و تدوین اسماعیل پورکاظم به همراه تصاویر مناسب درصدد است تا بیان شایسته‌ای با هدف آگاهی دادن و سرگرمی کودکان و نوجوانان فارسی زبان عرضه نماید.

نقش نفرین در قصه‌ها:

همۀ انسان‌ها برای خویش حق و حقوقی مبتنی بر قوانین و رسوم کشوری و منطقه‌ای قائلند، لذا همواره انتظار دارند تا از آنچه به خودشان تعلق می‌گیرد، بهره‌مند شوند ولیکن در برخی اوقات به دلایلی در مواجهه با زر، زور و تزویرمداران از حقوق خویش دور می‌مانند و یا بیش از آن احساس می‌کنند که بگونه‌ای در معرض ظلم و ستم ناجوانمردانه و یا بی‌توجهی ظالمانه دیگران واقع شده‌اند.

اینگونه افراد که خود را مظلوم می‌دانند، اغلب به دلیل اینکه قادر به دفاع از حقوق خویش نمی‌باشند و از دریافت مایملک و یا جایگاه و احترام به تاراج رفته مأیوس و ناامید می‌گردند لذا به دعا و نفرین متوسل می‌شوند، تا انتقام خویش بازستانند.

نفرین سابقه‌ای بس طولانی در فرهنگ‌های ایرانی، اسلامی و سایر ملل دارد لذا موضوع جذابی برای قصه‌گوئی و قصه‌گویان شده است تا افراد مورد نظرشان را دچار دردی بی‌درمان و یا مشکلی نابسامان سازند و بدین ترتیب ماجرائی جذاب برای مخاطبین قصه‌ها فراهم نمایند.

کلمات کلیدی: دانلود کتاب کودک، داستان بچگانه، داستان کودک، کتاب داستان کودک، دانلود pdf کتاب داستان های کودکانه، دانلود کتاب داستان کودکانه برای اندروید، دانلود کتاب داستان کودکان، دانلود کتاب داستان کودکان به صورت pdf، کتاب کودک، داستان نوجوان، قصه های کودکان، داستان برای نوجوانان، The Hind of the Forest، Dinah Mulock، کتاب داستان برای نوجوانان،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.