دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب دوشیزه مو طلا

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب دوشیزه مو طلا

کتاب حاضر شامل دو داستان با عناوین "دوشیزه مو طلا" اثر "الکساندر چودسکو" و "ناخدای کشتی" اثر "هنری بستون" با ترجمه و تدوین اسماعیل پورکاظم است که برای قرار گرفتن شما در بطن داستان‌ها با تصاویر متعدد و مناسبی آراسته شده‌اند. این مجموعه برای کودکان و نوجوانان فارسی زبان آموزنده و سرگرم کننده می‌باشد.

رفتن به جستجوی معشوق در قصه‌ها:

انسان‌ها از زمان فرزندان آدم و حوا برای بهره‌مندی از بسیاری مواهب طبیعی با یکدیگر به رقابت و گاهاً نزاع پرداخته‌اند. این موضوع غالباً از آن جا نشأت می‌گبرد که یک هدف مشترک نمی‌تواند خواسته‌ها و نیازهای همگان را فراهم سازد و یا برای همگان به یک اندازه از نظر کمی و کیفی در اختیار قرار گیرد. 

یکی از خواسته‌هایی که انسان‌ها در تملک آن حاضر به نزاع با یکدیگر شده‌اند، می‌توان به انتخاب شریک زندگی دلخواه اشاره داشت. این موضوع در مواردی چون قصه‌های: شیرین و فرهاد، لیلی و مجنون، سامسون و دلیله، زال و رودابه، بیژن و منیژه، رستم و تهمینه، سیاوش و سودابه، یوسف و زلیخا و امیر ارسلان نامدار (رومی) مکرراً به میان آمده است، تا شنوندگان را مجذوب خویش سازد. 

موضوع چنین قصه‌هایی که با عشق آغاز می‌گردند، معمولاً با شنیدن یک توصیف، مشاهدۀ یک تصویر و یا رودررو شدن با معشوق در یک لحظه در قلب عاشق جوانه می‌زند و سپس عاشق دلباخته را به دنبال معشوق روانه می‌سازد، تا ضمن تحمل مرارت‌های بسیار به پایانی خوش و یا گاهاً ناخوش منتهی گردد. 

این‌گونه داستان‌ها که قهرمانان آن‌ها را غالباً جوانان پر شور تشکیل می‌دهند، در ضمن مراحل داستان دچار مصیبت‌ها و رنج‌های بسیاری می‌گردند و سپس در پایان توسط قصه‌پرداز از تمامی آن‌ها رهایی می‌یابند، تا موجبات رضایت و امتنان شنوندگان و خوانندگان را فراهم آورند. 

این چنین موضوعاتی که در این‌گونه داستان‌ها بیان می‌گردند، به خوبی می‌توانند برای نوجوانان که از تجربه کافی در زندگی برخوردار نمی‌باشند، بسیار آموزنده باشند و آن‌ها را از دچار شدن به فریبکاری‌ها و افراط ورزی‌هایی نظیر: فرار از خانه، دست کشیدن از خوردن غذا، لجبازی، عدم رسیدگی به سر و وضع، ناامیدی از زندگی، نزاع‌های بی مورد و ... باز دارند. 

کلمات کلیدی: کتاب کودک، دانلود کتاب داستان کودکان، دانلود کتاب کودک، داستان کودک، کتاب داستان کودک، داستان نوجوان، دانلود کتاب داستان کودکان به صورت pdf، داستان برای نوجوانان، کتاب داستان برای نوجوانان، دانلود pdf کتاب داستان های کودکانه، کتاب دوشیزه ی مو طلا، کتاب دوشیزۀ مو طلا، The Maid With Hair of Gold، Alexander Chodsko، داستان بچگانه، قصه های کودکان، دانلود کتاب داستان کودکانه برای اندروید،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.