دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب ملکه سرزمین فانوس‌ها

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب ملکه سرزمین فانوس‌ها

این کتاب دربردارندۀ دو داستان کوتاه به نام‌های ملکه سرزمین فانوس‌ها اثر هنری بستون و ملکه کئوک اثر فرانک بائوم  است که می‌تواند بخش کوچکی از دنیای جذاب ملکه‌ها را برای کودکان و نوجوانان بازگو نماید.

قصه‌ها می‌توانند گسترۀ وسیعی از موضوعات طبیعی و غیرطبیعی را دربرگیرند، اما همواره موضوعاتی که بیشترین جذابیت و کشش را برای شنوندگان بویژه کودکان و نوجوانان دارند، در حیطه آرزوها و نهایت آمال آن‌ها بوده‌اند.

یکی از موضوعاتی که در قصه‌ها به آن‌ها پرداخته می‌شود همانا دنیای زیبا و باشکوه ملکه‌ها است. ملکه‌ها در اغلب قصه‌ها موجوداتی زیبا و دوست داشتنی با لباس‌هایی پر زرق و برق هستند. آن‌ها آنچنان از جایگاه برجسته‌ای در دربار پادشاهان و سلاطین برخوردار بوده‌اند که کمتر بانوئی را در زمان آن‌ها می‌توان یافت که آرزوی جایگاه و موقعیت آن‌ها را نداشته باشد.

ملکه‌ها در قصه‌های ملل مختلف جهان علاوه بر صفات زیبائی، شکوه و جلال همانند هر انسان دیگری دارای ویژگی‌های دیگری چون: حسادت، سنگدلی، کینه ورزی، مهربانی، مردم دوستی، دوراندیشی، اقتدار و ... برخوردار بوده‌اند.

به هر حال دنیای قصه‌ها و دنیای ملکه‌ها از دیرباز چنان در همدیگر تنیده شده‌اند که نمی‌توان جذاب‌ترین قصه‌های جهان را بدون این موجودات لطیف و زیبا که روزگاران درازی جزو ناگسستنی تاریخ و فرهنگ بسیاری از کشورهای دنیا بوده و هستند، مجزا ساخت.

کلمات کلیدی: The Queen of Lantern Land، Henry Beston، داستان نوجوان، داستان برای نوجوانان، کتاب داستان برای نوجوانان، دانلود pdf کتاب داستان های کودکانه، دانلود کتاب داستان کودکانه برای اندروید، دانلود کتاب داستان کودکان به صورت pdf، کتاب کودک، دانلود کتاب داستان کودکان، دانلود کتاب کودک، داستان کودک، کتاب داستان کودک، داستان بچگانه، قصه های کودکان، داستان ملکۀ سرزمین فانوس‌ها، کتاب داستان ملکه ی سرزمین فانوس‌ها،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.