دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب پیامدهای شبکه‌های اجتماعی بر دانش آموزان

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب پیامدهای شبکه‌های اجتماعی بر دانش آموزان

کتاب پیامدهای شبکه‌های اجتماعی بر دانش آموزان نوشته‌ی ملیکا ملک آرا و  الهام خورسند، به بررسی تأثیر فضای مجازی در زندگی کودکان و نوجوانان می‌پردازد.

تحقیقات نشان دهنده این است که بین مولفه‌های سبک زندگی همچون تغییر سلیقه در نوع پوشش، شیوه تغذیه، خود آرایی اثاثیه منزل، سبک خرید، شیوه‌های گذران اوقات فراغت و تفریح و تغییر در تعاملات و ارتباطات رو در روی کاربران با میزان استفاده از شبکه‌های اجتماعی تلفن همراه رابطه وجود دارد به طوری که با افزایش ساعت‌های استفاده از این شبکه‌ها تغییر در هر یک از مولفه‌های سبک زندگی نیز بیشتر می‌شود.

اهمیت این موضوع برای کودکان و نوجوانان بسیار بیشتر است، چرا که کودکان به دلیل عدم شناخت و توانایی کافی در درک خطرات پیرامون خود و نوجوانان به دلیل هیجانات دوره نوجوانی تاثیر پذیری به مراتب بیشتری از سایر گروه‌های سنی کاربران دارند.

کلمات کلیدی: تاثیر فضای مجازی بر افت تحصیلی دانش آموزان+pdf، ملیکا ملک آرا، Melika Molkara، شبکه های اجتماعی، آسیب های روانی اینترنت، تاثیر شبکه های اجتماعی بر دانش آموزان، تهدیدات فضای مجازی برای دانش آموزان، تاثیر فضای مجازی بر تحصیل دانش آموزان، تاثیر فضای مجازی بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.