دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب چوپان ابرها

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب چوپان ابرها

این کتاب شامل دو داستانبا عناوین: چوپان ابرها اثر هنری بستون و بوتۀ گل رز اثر فلورا استیل است که می‌تواند برای کودکان و نوجوانان فارسی زبان سرگرم کننده و آموزنده باشد.

انسان‌ها از بدو خلقت مقهور نیروهای طبیعی حاکم بر کره زمین بوده‌اند و لاجرم آرزوی غلبه بر آن‌ها به ویژه حکمرانی بر چنین نیروهایی همواره با آن‌ها همراه بوده و اذهان آن‌ها را مشغول داشته است. بشر کنجکاوانه به پدیده‌های آب و هوایی می‌نگریست و برایش معلوم نبود که آن‌ها چه هستند؟ و چگونه هدایت می‌شوند؟ لذا در اذهان خویش برای آن‌ها خدایان، فرمانروایان و الهه‌هایی خلق نمود و گاهاً برای راضی نمودن آن‌ها به دعا، فدیه و قربانی کردن می‌پرداخت، تا به موقع باران ببارد، باد بوزد و یا وقوع برخی از آن‌ها نظیر: سیل، خشکسالی، طوفان، یخبندان، آتشفشان، زمین لرزه و غیره انجام نپذیرند. 

بشر امروز در ابتدای قرن بیست و یکم با اتکا به تعقل، خردمندی، دانش پیشرفته و تکنولوژی‌های نوین توانسته است گام‌های مهمی در شناخت، پیشبینی، ایجاد و کاهش خسارات اینگونه رویدادهای اقلیمی بردارد، ولیکن فعلاً تا رسیدن به مرحله کنترل آن‌ها راه بسیار درازی در پیش است و شاید هیچگاه به این هدفش نائل نگردد. این کتاب شامل داستان‌های کوتاهی است که از چنین آمال و آرزوهایی حکایت می‌نمایند.

کلمات کلیدی: داستان برای نوجوانان، کتاب داستان برای نوجوانان، دانلود pdf کتاب داستان های کودکانه، دانلود کتاب داستان کودکانه برای اندروید، دانلود کتاب داستان کودکان به صورت pdf، داستان کودک، دانلود کتاب داستان کودکان، دانلود کتاب کودک، کتاب کودک، The Shepherd Clouds، Henry Beston، کتاب داستان کودک، داستان بچگانه، قصه های کودکان، داستان نوجوان،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.