دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب گرمایش جهانی و بحران‌های زیست محیطی

  • موضوع: کتاب‌های جغرافی
  • ۱۴ صفحه
  • فرمت: PDF
  • زبان: فارسی
  • تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۳۹۸
  • ۱۰۲۷ بازدید
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب گرمایش جهانی و بحران‌های زیست محیطی

کتاب گرمایش جهانی و بحران‌های زیست محیطی، به شما درباره‌ی داشته‌های جنگلی جهان یعنی ریه‌های زمین، آگاهی می‌دهد.

خطرات جهانی متعددی همه‌ی موجودات زمین را تهدید می‌نماید. متخصصان اغلب به 6 نمونه از این تهدیدات اشاره می‌کنند و آن‌ها را اضطراری‌ترین خطرات در دوران کنونی می‌شناسند:

1- تغییرات اقلیمی
2- کمبود آب
3- کمبود غذا
4- جنگل‌زدایی
5- نابودی اقیانوس ها
6- نابودی تنوع زیستی

شما هم اینک نیز شاهد هستید که فجایع با کثرت و شدت بیشتر و به طور مرگبارتری روی می‌دهند. لذا اگر به زودی این 6 بحران متوقف نشوند، این خطر وجود دارد که همه چیز را از دست دهید. زندگی همه هم‌زیستان در زمین، اعم از انسان‌ها، حیوانات، گیاهان، درختان و غیره در معرض خطر است. علی‌رغم موقعیت به شدت هراس‌انگیز کنونی، محققان برجسته توانسته‌اند به عامل اصلی همه این مشکلات پی ببرند و حتی برای این مشکل، راه حلی نیز وجود دار.

کلمات کلیدی: راه حل گرمایش جهانی، اثرات گرمایش جهانی، راه های مقابله با گرمایش جهانی، گرمایش جهانی pdf، علت گرمایش جهانی چیست، راه حل هایی برای گرمای جهانی، گرم شدن کره زمین pdf، روش های جلوگیری از گرمایش جهانی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.