دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب گام‌هایی در فهم همزیستی و نوگرایی

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب گام‌هایی در فهم همزیستی و نوگرایی

کتاب گام‌هایی در فهم همزیستی و نوگرایی نوشته‌ی هانی احمد فقیه، برای کسانی است که برای مردم زندگی مسالمت‌آمیز را دوست دارند و برای مسلمانان حرکت و یکپارچگی را خواستارند.

موضوعات همزیستی، نوگرایی و تعددگرایی چه دینی یا اجتماعی یا سیاسی از موضوعاتی هستند که شایسته است بیشتر تدریس و مورد تفکر قرار گیرند. این اثر بعضی از راه حل‌ها، پیشنهادات و مسائل جدید امروزی اسلام را ارائه می‌دهد و به برخی از مشکلات و موضوعات اجتهادی، نوگرایی و استعمار که جوامع مسلمان را نزدیک به یک قرن و نیم پیش تا الان به خود مشغول ساخته است، می‌پردازد.

در بخشی از کتاب گام‌هایی در فهم همزیستی و نوگرایی می‌خوانیم:

شیخ قرضاوی می‌فرماید که در نامه‌ی بسیار دقیق ردی بر شیخ بن باز داشته‌اند و سرآغاز این را این‌گونه بیان نموده‌اند که همانا علمای امت این را برای بنده می‌پسندند که با نظر شیخ بن باز مخالفت نکنم اما سنت خداوند متعال این بوده که علما در تمام مسائل بر یک نظر متفق نگردند در حالی که بعضی از صحابه با بعضی دیگر اختلاف داشتند و این کار هیچ ضرری هم به آنان نرسانید ... و نامه را با این قول به پایان می‌رساند که: از حضور شما درخواست دارم که اجازه ندهید وجود اختلافات در بعضی از مسائل اجتهادی فرعی مانع انتشار این کتاب گردد. قرضاوی می‌گوید فکر کنم شیخ عرایض بنده را قبول کرده و الحمدلله مجوز این کتاب و کتاب‌های دیگرم را صادر کرد.

کلمات کلیدی: معنی همزیستی، نوگرایی چیست، همزیستی مسالمت آمیز، نوگرایی دینی، مفهوم همزیستی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.