دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب گربه‌ی سفید

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب گربه‌ی سفید

کتاب گربه‌ی سفید نوشته‌ی کومتس اولنوی، مجموعه‌ای شامل هفت داستان کوتاه برای کودکان و نوجوانان است.

بخش مهمی از زندگی انسان‌ها را امید و آرزوهایی تشکیل می‌دهند که در حقیقت موتور محرکه و انگیزاننده‌ی بشر به فعالیت بیشتر هستند تا بتوانند آنچه را به عنوان آمال در ذهن می‌پرورانند، رنگ واقعیت بخشند. اما به هر حال بخش اعظم آرزوها غالباً دست نیافتنی می‌نمایند درحالیکه هر آرزویی در سرزمین داستان‌ها و افسانه‌ها قابل دستیابی هستند.

انسان‌ها در داستان‌ها به خوشبختی می‌رسند، مسافرت می‌کنند، انتقام می‌گیرند و یا کارهای اعجاب انگیر را قابل انجام می‌سازند. داستانگویی در تمامی مناطق جهان، اقوام و فرهنگ‌ها رواج دارد. انسان‌ها بواسطه اینکه نیازها و خواسته‌های نسبتاً یکسانی دارند لذا خواه و ناخواه داستان‌های مشابه یکدیگر خواهند داشت.

در بخشی از کتاب گربه‌ی سفید می‌خوانیم:

شکارچی در اواخر آن روز به قصر رسید. قصر سیاه وضعیتی نیمه مخروبه و متروکه داشت. علف‌های هرز سراسر حیاط قصر را به تسخیر کامل خویش در آورده بودند. بین آجرهای دیوارها و تراس‌ها را خزه‌ها و علف‌های دیوارپوش فرا گرفته بودند. درب ورودی که از چوب درخت بلوط ساخته شده بود، تقریباً پوسیده شده و با لایه‌ای از گل و لای روکش گردیده بود.

مرد شکارچی با احتیاط وارد قصر شد. او به زودی اتاق مدور را یافت. همانگونه که از گفته‌های مرد کوتوله به یادش مانده بود، میزی مملو از انواع جواهرات و فلزات قیمتی در مرکز آن اتاق قرار داشت. میز به گونه‌ای واقع شده بود که دسته‌ای از اشعه‌های خورشید از میان پنجره نیمه پوسیده‌ای که بر دیوارهای کپک زدۀ اتاق همچنان استوار مانده بود، بر تمامی سطح آن می‌تابید و در نتیجه باعث می‌شد که الماس‌ها و سایر سنگ‌های زینتی روی میز دارای تلالوئی خاص و چشم‌نواز گردند.

کلمات کلیدی: داستان نوجوان، داستان برای نوجوانان، کتاب داستان برای نوجوانان، دانلود pdf کتاب داستان های کودکانه، دانلود کتاب داستان کودکانه برای اندروید، دانلود کتاب داستان کودکان به صورت pdf، کتاب کودک، دانلود کتاب داستان کودکان، دانلود کتاب کودک، داستان کودک، کتاب داستان کودک، داستان بچگانه، قصه های کودکان،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.