دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب فروشگاه ساز چیست؛ آشنایی با انواع رایج فروشگاه سازها

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب فروشگاه ساز چیست؛ آشنایی با انواع رایج فروشگاه سازها

کتاب فروشگاه ساز چیست؛ آشنایی با انواع رایج فروشگاه سازها نوشته‌ی مهران منصوری فر، شما را با نرم‌افزارهای کاربردی تحت وبی آشنا می‌کند که به مدیریت و افزایش کارآمدی فروش اینترنتی کمک می‌نمایند.

در این اثر سعی شده تا به همه‌ی پرسش‌هایی که در رابطه با فروشگاه‌سازهای اینترنتی در ذهن دارید پاسخ داده شود؛ سؤالاتی از این قبیل:
- فروشگاه‌ساز چیست؟
- چه انواعی از فروشگاه‌ساز وجود دارد؟
- نرم‌افزارهای فروشگاه‌ساز چه کاری انجام می‌دهند؟
- نرم‌افزارهای فروشگاه‌ساز چطور کار می‌کنند؟
- چه عواملی بر بازده و کارآمدی فروشگاه‌سازها تأثیر می‌گذارند؟
- فروشگاه‌سازها چه مزایایی دارند؟
- عمده‌ترین ویژگی‌های نرم‌افزارهای فروشگاه‌ساز کدم‌اند؟
- استفاده از فروشگاه‌سازها چه هزینه‌ای دارد؟
- معروف‌ترین گزینه‌های موجود کدا‌مند؟

در بخشی از کتاب فروشگاه ساز چیست؛ آشنایی با انواع رایج فروشگاه سازها می‌خوانیم:

تجارت الکترونیکی (E-commerce) جهان گسترده‌ای است که پیش بینی می‌شود گردش مالی آن تا سال آینده به 6.7 تریلیون دلار برسد. دلیل این رشد هم بسیار واضح و ساده است: امروزه مردم بیش از گذشته به خرید اینترنتی رغبت پیدا کرده‌اند. در واقع، بر طبق آمارهایی که از ایالات متحده جمع آوری شده، 51 درصد یا بیشتر از نیمی از مردم خرید آنلاین را به خرید از فروشگاه‌های فیزیکی ترجیح می‌دهند. رشد دنیای تجارت الکترونیکی به نوبه خود منجر به رشد اسباب، تکنیک‌ها و ابزارهای مرتبط با آن شده است.

پر واضح است که یکی از اساسی‌ترین ابزارهای زیر بنایی هر فروشگاه الکترونیکی، نرم‌افزاری است که در وب‌سایت آن نصب شده و مسئولین وب‌سایت و کاربران از طریق آن خرید و فروش می‌کنند. توانمندی و امکانات این نرم‌افزار که با عنوان E-commerce Software یا نرم‌افزار تجارت الکترونیکی یا به عبارت مرسوم‌تر آن، «فروشگاه‌ساز» شناخته می‌شود، می‌تواند تأثیر به سزایی در بهره‌برداری از روند رو به رشد تمایل مردم نسبت به خرید آنلاین داشته باشد.

کلمات کلیدی: درامد فروشگاه اینترنتی، راه اندازی سایت فروشگاهی، طراحی وب سایت فروشگاهی، فروشگاه ساز چیست، فروشگاه ساز، pdf تجارت الکترونیک، تجارت الکترونیک چیست pdf، راه اندازی فروشگاه اینترنتی، آموزش راه اندازی فروشگاه اینترنتی، ساخت فروشگاه اینترنتی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.