دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب سفرنامه تصویری تفلیس

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب سفرنامه تصویری تفلیس

سعید معتمد در کتاب سفرنامه تصویری تفلیس، دیده‌ها، شنیده‌ها، تجربیات، رخدادها و احساساتش را درباره‌ی پایتخت گرجستان برای آگاه کردن دیگران شرح می‌دهد.

نویسنده‌ی این اثر همیشه علاقه‌مند به سفر بوده است و همیشه سعی می‌کند در سفر باشد. برای او تفاوتی نمی‌کند مقصد سفر داخل ایران یا خارج باشد. گرجستان یکی از کشورهای بسیار زیبای منطقه‌ی قفقاز می‌باشد که مدتی است روادید را برای اتباع ایران حذف کرده و او همیشه دوست داشته آن جا را ببیند. معتمد هم برای کاهش هزینه‌ها و هم برای دیدن زیبایی‌های فوق‌العاده‌ی مسیر، روش سفر زمینی را انتخاب کرده زیرا شنیده است که به منطقه‌ی قفقاز یک تکه از بهشت می‌گویند.

در بخشی از کتاب سفرنامه تصویری تفلیس می‌خوانیم:

از آنجایی که محل زندگی من شیراز است، در واقع سفر من با حرکت از شیراز به تهران بوسیله قطار شروع شد. من تا به حال دوبار با قطار از شیراز به تهران رفته‌ام و از هر دو سفر علی رغم اینکه توسط شرکت‌های مختلف انجام شده است راضی بوده‌ام و راحتی این وسیله و به ویژه امکان خواب راحت باعث می‌شود که این وسیله را به اتوبوس برای سفر زمینی ترجیح دهم. ساعت حرکت 16:45 جمعه 11 خرداد بود و ساعت 7 صبح روز بعد به تهران رسیدیم.

از آنجایی که من همیشه با کوله به مسافرت می‌روم، وقتی به ایستگاه راه آهن تهران رسیدم، کوله را جمع و جور کرده و شروع به پیاده‌روی در خیابان ولی عصر کردم اما چون هوا گرم بود، با تاکسی بقیه مسیر را تا پارک دانشجو طی کرده و پس از چند ساعت اقامت در این پارک با مترو به میدان آزادی و ترمینال غرب رفته و پس از تایید بلیت که آن را اینترنتی خریده بودم توسط شرکت مربوطه، حرکت ما به سوی تفلیس شروع شد.

اکثر مسافران اتوبوس جوان بودند و همین امر و اتفاقاتی که در طول مسیر تا تفلیس پایتخت گرجستان افتاد، باعث شد که در طول سفر با هم دوست شویم. ابتدا وارد استان البرز و سپس زنجان شدیم. از استان زنجان هم هوا خنک‌تر شد و هم طبیعت چهره بهاری به خود گرفت. وارد استان آذربایجان شرقی که شدیم بهار کاملاً خودنمایی کرد و بارش نم نم باران بهاری هم شروع شد.

کلمات کلیدی: سفرنامه، دانلود سفرنامه، دانلود کتاب سفرنامه، سفرنامه تفلیس گرجستان، سفرنامه زمینی گرجستان، سفرنامه تفلیس زمینی، سفرنامه زمینی، جهان گردی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.