دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب متا تگ چیست و چطور به سئوی سایت شما کمک می‌کند؟

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب متا تگ چیست و چطور به سئوی سایت شما کمک می‌کند؟

کتاب متا تگ چیست و چطور به سئوی سایت شما کمک می‌کند؟ نوشته‌ی مهران منصوری فر، به اهمیت و نحوه‌ی به کارگیری یکی از ابزارهای بهبود سئوی سایت می‌پردازد.

متا تگ‌ها توضیحاتی هستند که توسط کدهای HTML و جهت استفاده‌ی موتورهای جستجو استفاده می‌شوند. متا تگ‌ها در سئوی سایت اهمیت بالایی دارند. امروزه بهینه‌سازی سایت‌ها برای موتورهای جستجو و استفاده‌ی ساده‌تر کاربران امری غیر قابل اجتناب است. بدون داشتن یک وب سایت بهینه شده با محتوای ارزشمند، تقریباً هیچ رقابتی وجود نخواهد داشت چرا که در قعر جدول نتایج خواهید بود. برای سئوی سایت، لازم است ساختاری منسجم و بهینه برای آن تعریف کنید، که بخشی از این فرایند مربوط به استفاده صحیح از متا تگ‌ها «Meta Tag» می‌شود.

در بخشی از کتاب متا تگ چیست و چطور به سئوی سایت شما کمک می‌کند؟ می‌خوانیم:

همه آنچه که در صفحات مختلف وب می‌بینیم توسط کدهای HTML نوشته می‌شوند. وقتی در حال وبگردی هستید مرورگرها، کدهای HTML را نمایش نمی‌دهند و تنها شما می‌توانید بخشی از آن را ببینید که قابل خواندن برای انسان است. ساختار مرورگرها طوری است، که کدهای HTML و... را به صورت قابل درک و خواندن برای انسان تبدیل کنند. از این رو در زمان وبگردی تنها محتوای متنی و تصویری برای شما قابل مشاهده خواهد بود. 

متا تگ‌ها نیز بخشی از کدهای HTML هستند. که شامل اطلاعاتی در مورد صفحات وب می‌باشند و در بخش از یک سند HTML قرار می‌گیرند. در واقع این کدها برای این منظور به کار می‌روند که محتوای صفحه، کلمات کلیدی و بسیاری مسائل دیگر را برای موتورهای جستجو توصیف کنند.  

وقتی عبارت یا جمله‌ای را در اینترنت جستجو می‌کنید. موتورهای جستجو به کمک ربات‌ها، الگوریتم‌ها و متا تگ‌ها نزدیک‌ترین نتایج، به آنچه که دنبالش هستید را نمایش می‌دهند. به بیان ساده‌تر متا تگ‌ها توضیحاتی هستند که برای موتورهای جستجو نوشته می‌شوند، تا بهتر بتوانند صفحات مختلف سایت را ایندکس کنند.

کلمات کلیدی: آموزش سئو pdf، آموزش رایگان سئو، دانلود رایگان کتاب سئو، متا تگ سئو، متا تگ چیست؟، تگ های موثر در سئو، انواع متا تگ، متاتگ های مهم سئو، چگونه متا تگ بنویسیم، متا تگ کلمات کلیدی، متا تگ توضیحات، سئو سایت، سئو تخصصی سایت، خدمات سئو، seo، آموزش بهینه سازی سایت، بالا بردن رنک سایت، سئو، آموزش سئو، روش های سئو، سئو و بهینه سازی سایت،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.