دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب سوال و جواب هدیه‌های آسمانی ششم دبستان

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب سوال و جواب هدیه‌های آسمانی ششم دبستان

کتاب سوال و جواب هدیه‌های آسمانی ششم دبستان تألیف حسن جهاندیده، اثری کمک آموزشی شامل پاسخ به تمامی پرسش‌های درس یک تا شانزدهم است.

در بخشی از کتاب سوال و جواب هدیه‌های آسمانی ششم دبستان می‌خوانیم:

7. به نظر شما ورزش کردن به جز حفظ سلامتی و تندرستی چه فایده‌هایی برای ما دارد؟ مواد زائد بدن را دفع می‌کند و ما را سلامت نگه می‌دارد، همیشه شاداب و سرزنده هستیم، اوقات فراغتمان را به بهترین شکل می‌گذرانیم، به ما روحیه جوانی و تندرستی می‌دهد.

8. بی توجهی به حفظ سلامتی ما را به چه مشکلاتی دچار خواهد کرد؟ بدن ضعیف و ناتوان شده و توان مقاومت در برابر بیماری‌های مختلف را از دست می‌دهد.

9. در دین ما چه چیزهایی نکوهش شده است؟ در دین ما، ضعف و ناتوانی و سستی و تنبلی نکوهش شده است.
10. چگونه می‌توانیم شکرانه سلامتی را به جا آوریم؟ یکی از راه‌های شکرانه سلامتی این است که به افراد ضعیف و ناتوان جامعه کمک کنیم.

11. پوریای ولی کیست؟ مهمترین اتفاق زندگی او چیست؟ پهلوان، صوفی و شاعر ایرانی است که ورزش‌های زورخانه‌ای پیشینیه زیادی داشته است.

کلمات کلیدی: جواب سوالات کتاب هدیه های آسمانی ششم ابتدایی، جواب سوالات هدیه های آسمانی ششم ابتدایی، جواب سوالات درس اول هدیه ششم، سوالات هدیه ششم درس 1تا4، سوالات درس 9 هدیه ششم با جواب، سوالات هدیه ششم درس 1تا5، سوالات درس 7 هدیه ششم با جواب، سوالات درس هشتم هدیه ششم، سوالات درس 10 هدیه ششم، دانلود کتاب های ششم دبستان،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.