دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب شگفتی‌های ماه جمادی و رجب

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب شگفتی‌های ماه جمادی و رجب

کتاب شگفتی‌های ماه جمادی و رجب نوشته‌ی صادق شکاری، با بیان حوادث قبل و بعد از خروج سفیانی به معرفی بعضی از علائم ظهور حضرت مهدی (ع) می‌پردازد. با آگاهی از این نشانه‌ها می‌توانید حجت زمان ظهور (یمانی موعود) را همچون خورشید در وسط روز بیابید و او را از میان مدعیان دروغین، تشخیص دهید.

در بخشی از کتاب شگفتی‌های ماه جمادی و رجب می‌خوانیم:

یکی از راه‌هایی که باعث می‌شود انسان کمتر دچار لغزش و اشتباه شود، آگاهی نسبت به زمانه‌ای است که در آن زندگی می‌کند. ما نمی‌توانیم روایات ظهور را جدای از وضعیت زمان و مکان دوران ظهور بررسی کنیم. شناخت زمان و مکان برای شناخت حکم ضروری است. کسی که با زمان خودش آشنا نیست، موضوع را نشناخته و در نتیجه حکمی که از او صادر می‌شود حکم درستی نخواهد بود. 

در این که امروز دشمن ما کیست، در چه وضعی است، قدرتمند است یا ضعیف و در نتیجه ما چگونه باید با او برخورد کنیم آشنایی با شرایط زمان و مکان بسیار کارساز خواهد بود. لذا می‌بینی که می‌گویند یکی از شرایط رهبر و فقیه‌ جامع‌الشرایط در این است که عالم به زمانه باشد. 

امام علی (ع) فرمودند: «مَنْ عَرَفَ اَلْأَیَّامَ لَمْ یَغْفُلْ عَنِ اَلاِسْتِعْدَادِ»؛ (کسی که اوضاع روزگار خود را می‌شناسد از آمادگی در مقابل مقتضیات آن غفلت نمی‌ورزد). و نیز فرموده است: «أعرَفُ الناسِ بالزّمانِ، مَن لَم یَتَعَجَّبْ مِن أحداثِهِ»؛ (آگاه‌ترین مردم به زمان، کسى است که از تحولات آن به شگفت نیاید). همچنین امام صادق (ع) فرموده‌اند: «الْعَالِمُ بِزَمَانِهِ لَا تَهْجُمُ عَلَیْهِ اللَّوَابِسُ»؛ (شبهات به کسی که زمانه خود را بشناسد هجوم نمی‌آورد).

کلمات کلیدی: دانلود کتاب امام زمان pdf، دانلود کتاب مهدی موعود pdf، نشانه های ظهور، علائم ظهور، ظهور امام زمان، حضرت مهدی، امام زمان، مهدی موعود، درباره امام زمان، امام زمان کیست، مهدویت و انتظار، ظهور امام دوازدهم، غیبت حضرت مهدی، آشنایی با امام زمان، انتظار ظهور، امام عصر، انتظار فرج، آشنایی با حضرت مهدی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.