دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب چگونه وبلاگ نویسی را شروع کرده و از آن پول دربیاوریم؟

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب چگونه وبلاگ نویسی را شروع کرده و از آن پول دربیاوریم؟

کتاب چگونه وبلاگ نویسی را شروع کرده و از آن پول دربیاوریم؟ نوشته‌ی مهران منصوری فر، راهنمایی جامع و کامل درباره‌ی وبلاگ‌ها در دنیای مجازی است.

از جمله مباحثی که در این کتاب به آن پرداخته می‌شود عباتند از: چه آموزش‌هایی برای وبلاگ نویسی مورد نیاز است؟ وبلاگ نویسی چگونه است؟ بلاگر یا وبلاگ‌نویس به چه کسی گفته می‌شود؟ مراحل آماده‌سازی یک وبلاگ به چه صورت است؟ اهمیت نوشتن وبلاگ در کسب‌وکار چیست؟ چه روش‌هایی برای کسب درآمد از وبلاگ وجود دارد؟ راهکارهای موفقیت یک وبلاگ در چیست؟ و چگونه برای وبلاگ خود یک متن جذاب بنویسیم؟

در بخشی از کتاب چگونه وبلاگ نویسی را شروع کرده و از آن پول دربیاوریم؟ می‌خوانیم:

مسئله وبلاگ نویسی و استفاده از وبلاگ برای اهداف مختلف پیشینه خیلی قدیمی دارد و می‌توان ادعا کرد که همزمان با سایت‌ها به وجود آمده است. امروزه استفاده از وبلاگ به عنوان یک ابزار برای تبلیغات و تقویت سایت فروشگاهی به یک موضوع مهم و تعیین‌کننده تبدیل شده و حتی شرکت‌های بزرگ دنیا نیز از این ابزار استفاده می‌کنند.

برای درک اهمیت نوشتن وبلاگ و محتوای آن تنها می‌توانید به چند تا سایت برتر دنیا مانند سایت یوآست، دیجیتال مارکتینگ، موز (moz) و حتی خود گوگل مراجعه کنید که با وجود داشتن رتبه برتر در دنیا، از بخش وبلاگ استفاده می‌کنند. وبلاگ نویسی به نوعی احترام به بازدیدکننده و مخاطب است و شرایطی به وجود می‌آورد که آن‌ها راحت‌تر به اطلاعات مورد نیاز دسترسی داشته باشند.

کلمات کلیدی: تکنیک های وبلاگ نویسی، وبلاگ، راه اندازی سریع وبلاگ، مدیریت وبلاگ، راهنما علمی وبلاگ نویسی، آموزش ساخت وبلاگ، وبلاگ نویسی، اصول ساخت وبلاگ، نوشتن وبلاگ، روش ایجاد وبلاگ، سرویس های وبلاگ، وبلاگنویسی، کسب درآمد از طریق وبلاگ، کسب درآمد از وبلاگ، آموزش وبلاگنویسی، سیستم مدیریت وبلاگ، آموزش وبلاگ نویسی، وبلاگ نویسی آسان،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.