دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب گوگل تگ منیجر (GTM) و آموزش کار با آن

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب گوگل تگ منیجر (GTM) و آموزش کار با آن

کتاب گوگل تگ منیجر (GTM) و آموزش کار با آن نوشته‌ی مهران منصوری فر، به بررسی یکی از ابزارهای کاربردی گوگل که استفاده از آن مخصوصاً برای وب‌سایت‌های بزرگ ضرورت دارد، می‌پردازد.

برای قابل هضم‌تر کردن موضوع، بد نیست که به شباهت عملکرد سیستم مدیریت تگ (TMS) با سیستم‌های مدیریت محتوا (CMS، مثل وردپرس) اشاره شود. درست همان‌طور که مثلاً در وردپرس از طریق یک محیط کاربری واحد می‌توانید بدون نیاز به دست‌کاری کدهای صفحات سایت، مطالب مورد نظر را منتشر و ویرایش کنید، از طریق گوگل تگ منیجر هم می‌توانید بدون نیاز به تغییر کد صفحات وب‌سایتتان، کدهای مورد نظر (همان تگ‌ها) را وارد کنید.

در بخشی از کتاب گوگل تگ منیجر (GTM) و آموزش کار با آن می‌خوانیم:

حذف و اضافه کردن کدهای مخصوص ابزارهای مختلف آمارگیری و تجزیه و تحلیل سایت به صفحات مختلف وب‌سایت همیشه دردسرهای خاص خودش را داشته و دارد. این مشکل وقتی بغرنج‌تر می‌شود که از چندین ابزار مختلف استفاده می‌کنید و باید کدهای خاص هر یک را با ویرایش دستی کدهای سایت، وارد صفحات مختلف کنید. خوشبختانه، در عصر حاضر برای هر مسئله‌ای راهکاری وجود دارد و این مشکل نیز با عرضه ابزاری موسوم به گوگل تگ منیجر (Google Tag Manager یا به اختصار، GTM) به دستان توانمند گوگل مرتفع شده است.

گوگل تگ منیجر از زمان معرفی در سال 2012 دستخوش تغییرات زیادی شده است. در هنگامی که این ابزار برای اولین بار در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفت کار کردن با آن زیاد آسان نبود؛ اما به تدریج بسیاری از ویژگی‌ها و قابلیت‌های آن ساده‌تر و خلاصه‌تر شده است. با این حال، هنوز هم برای کار کردن با این ابزار کاربردی باید با برخی اصول و مقدمات آشنایی داشته باشید.

کلمات کلیدی: آموزش گوگل تگ منیجر، نصب گوگل تگ منیجر، google tag manager افزونه، googletagmanager com چیست، گوگل منیجر، تگ منیجر گوگل چیست، افزایش رتبه در جستجوی گوگل، بهترین روش افزایش رتبه سایت، روش های بالا بردن رنکینگ سایت، افزایش رتبه سایت، بالا بردن رتبه سایت در گوگل رایگان، ترفند بالا بردن رتبه سایت در گوگل، آموزش کار با گوگل تگ منیجر، کاربرد گوگل تگ منیجر،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.