دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب رمان تزویر

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب رمان تزویر

کتاب رمان تزویر درباره‌ی پسر ساده‌ای به نام فرزاد است که در شهر کوچکی زندگی می‌کند و چون پدرش شخص سرشناسی محسوب می‌شود، همیشه از جنس مخالف فاصله می‌گیرد.

او سرانجام به دخترخاله‌اش ابراز علاقه می‌کند ولی با جواب منفی مواجه می‌شود و خانواده‌اش را در این قضیه مقصر می‌داند. کم کم زمینه برای ورود دختری که خود و خانواده‌اش خوشنام نیستند مهیا می‌شود. نیره از سادگی فرزاد سوء استفاده می‌کند و او را به دام می‌اندازد.

در بخشی از کتاب رمان تزویر می‌خوانیم:

در روز شاید چهار یا پنج نامه تایپ می‌کرد که نشون‌دهنده‌ی این باشه تو این اداره پول یا مفت نمی‌گیره کار مفیدی انجام می‌ده! وقتی هم که منتظر بود تا نامه بیارن با بازی که خودش رو سیستم نصب کرده بود، البته پنهان بود خودش رو مشغول می‌کرد. بعضی اوقات هم تو آروزهای دور و درازش که بعضاً به نظرش ناممکن می‌اومدند، غرق می‌شد. یکی دوتا از این آرزو‌ها خیلی شدیدتر خودشون رو نمایان می‌کردند و باعث خیال پردازیش می‌شدند. 

یکی از آرزوهاش این بود که از این اتاق خلاصی پیدا کنه و با ارتقاء شغل به طبقه بالا بره و حداقل منشی مدیرعامل بشه؛مزیتش این بود که با مهندس‌ها و ارباب رجوع‌ها سر و کار بیشتری داشت شاید فرجی می‌شد بختش هم باز می‌شد. خودش می‌دونست که سی رو رد کرده و اینو هم می‌دونست که قیافه خوبی هم نداره؛ از شانس خوشکلش هم جایی استخدام شده بود که حتی اجازه زدن یه رژ ساده هم نداشت. البته که منشی‌های طبقه بالا از این قانون مستثنی بودند.

کلمات کلیدی: رمان عاشقانه، دانلود رمان، رمان عاشقانه ایرانی، دانلود رمان اجتماعی، رمان اجتماعی، رمان اجتماعی ایرانی، رمان، دانلود رمان تزویر، رمان، رمان تزویر، دانلود رمان، دانلود رمان جدید، رمان جدید، دانلود pdf رمان، رمان ایرانی pdf، رمان pdf، دانلود رمان ایرانی، pdf عاشقانه، دانلود رایگان رمان عاشقانه، دانلود رمان عاشقانه، رمان عاشقانه، دانلود کتاب عاشقانه، دانلود رمان عاشقانه ایرانی، رمان جدید عاشقانه، دانلود رمان تزویر با فرمت pdf،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.