دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب آشنایی با الگوریتم های گوگل و تاثیر آن بر نتایج جستجو

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب آشنایی با الگوریتم های گوگل و تاثیر آن بر نتایج جستجو

کتاب آشنایی با الگوریتم های گوگل و تاثیر آن بر نتایج جستجو نوشته‌ی مهران منصوری فر، به توضیح این می‌پردازد که موتورهای جستجو بر چه اساسی کار می‌کنند و چه اتفاقی می‌افتد که از نظر گوگل وب سایتی نسبت به وب‌ سایت دیگری ارجحیت پیدا می‌کند.

در بخشی از کتاب آشنایی با الگوریتم های گوگل و تاثیر آن بر نتایج جستجو می‌خوانیم:

اخیراً یکی دیگر از الگوریتم‌های گوگل تحت عنوان Google MEDIC UPDATE منتشر شده است و این نشان می‌دهد که گوگل مدام در حال به روز رسانی الگوریتم‌های خود است. این الگوریتم‌ها به گوگل کمک می‌کنند که نسبت به مطالب و شرایط مختلف عکس‌العمل نشان داده و بهترین شرایط برای کاربران به وجود بیاورد. البته یکی از دیدگاه‌های اشتباهی که در مورد الگوریتم‌های گوگل وجود دارد این است که اکثر کاربران و وبمستران فکر می‌کنند که هر کدام از این الگوریتم‌ها یک سیستم مجزا بوده که همیشه بر روی گوگل باقی می‌مانند.

این در حالی است که هر کدام از این الگوریتم‌ها یک آپدیت یا بروز رسانی از سیستم کلی گوگل است، که با وجود باقی ماندن آپدیت‌های قبلی، یک آپدیت جدید به آن اضافه می‌شود. به منظور درک بیشتر این موضوع و آشنایی شما با الگوریتم‌های گوگل، مروری کلی بر همه الگوریتم‌های به وجود آمده از سال 2003 تا کنون خواهیم داشت و نشان خواهیم داد که هر کدام از این الگوریتم‌ها با چه هدفی به وجود آمده‌اند.

الگوریتم‌های گوگل چه هستند؟
 قبل از هر چیزی باید بدانیم که الگوریتم‌های گوگل چه هستند و با چه سیستمی کار می‌کنند؟ بطور کلی الگوریتم به یک سیستم ریاضی گفته می‌شود که در جریان آن می‌توان چند موضوع دیگر را تعریف کرد و آن‌ها را به نتیجه رساند. به عنوان مثال، فرض بگیرید که فردی می‌خواهد به یک آدرس مشخص برسد، اگر این فرد از شما بپرسد که از چه مسیری عبور کند، می‌توانیم پیشنهاد پیاده رفتن، استفاده از مترو و همچنین استفاده از اتوبوس را که سه پیشنهاد متفاوت است، به او ‌دهیم. هر سه روش او را به مقصد می‌رساند و تنها زمان رسیدن در هر کدام از آن‌ها متفاوت است. ما می‌توانیم اسم هر کدام از این مسیرها را یک الگوریتم بنامیم.

کلمات کلیدی: لیست الگوریتم های گوگل، الگوریتم مرغ مگس خوار، باغ وحش گوگل، گوگل پنگوئن، الگوریتم گوگل چیست، جدیدترین الگوریتم های گوگل، انواع الگوریتم های جستجو، الگوریتم پاندای گوگل، بهینه سازی سایت، بهیه سازی وب، آموزش بهینه سازی، الگوریتم های گوگل، انواع الگوریتم های گوگل،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.