دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب سئو و الگوریتم های گوگل

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب سئو و الگوریتم های گوگل

گوگل برای بهینه‌سازی نتایج جستجو از الگوریتم‌های خاصی استفاده می‌کند که آشنایی با قوانین این الگوریتم‌ها برای هر شخصی که صاحب وب‌سایت است و یا می‌خواهد یک وب‌سایت داشته باشد ضروری محسوب می‌شود.

برای اینکه بتوانید وب‌سایت خود را در نتایج گوگل به رتبه مناسبی برسانید و از طرف گوگل جریمه نشوید لازم است بدانید که این الگویتم ها به چه علت به وجود آمده‌اند و نحوه امتیازدهی وجریمه آن‌ها برای وب‌سایت‌ها چگونه می‌باشد.

در این کتاب با موتور جستجوی گوگل و الگوریتم‌های گوگل پاندا، پنگوئن و مرغ مگس‌ خوار آشنا خواهید شد و نکاتی را در رابطه را بهینه‌ سازی سایت خودتان با توجه به قوانین این الگوریتم‌ها خواهید آموخت.

کلمات کلیدی: الگوریتم پاندای گوگل، بهینه سازی سایت، آموزش بهینه سازی، الگوریتم های گوگل، الگوریتم مرغ مگس خوار، بهیه سازی وب، باغ وحش گوگل، گوگل پنگوئن،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.