دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب کاربردهای ازن

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب کاربردهای ازن

کتاب کاربردهای ازن به بررسی موارد استفاده از گاز ازن در زندگی روزمره می‌پردازد. اگر فضانوردی، در ارتفاع زیاد، به سیاره‌ی ما نگاه کند، نوار نازک آبی رنگی که دور زمین را فراگرفته، نظرش را جلب خواهد کرد. این پوشش شفاف، حیات را در جو زمین تأمین می‌نماید. حیات، به صورتی که ما می‌شناسیم، تنها با پوشش حفاظتی ازن میسر می‌شود. بدون وجود ازن ادامه‌ی زندگی امکان‌ناپذیر است.

در بخشی از کتاب کاربردهای ازن می‌خوانیم:

بیشتر منابع آب مورد استفاده در مرغ‌داری‌ها دارای میکروارگانیسم‌های بیماری‌زا هستند که این امر موجب بیماری و وقوع تلفات و کاهش راندمان تبدیل غذا به گوشت می‌شود. استفاده از ازن برای ضدعفونی آب آشامیدنی، سبب از بین رفتن میکروب‌ها و انگل‌های موجود در آب می‌شود و این امر سبب کاهش بیماری‌های ناشی از آب و مرگ و میر در مرغداری‌ها می‌گردد. استفاده از کلر که در حال حاضر در مرغداری‌ها رایج است، علاوه بر اینکه کلیه عوامل بیماری‌زا را از بین نمی‌برد، اگر در دزهای بالاتر زده شود راندمان محصول را کاهش می‌دهد و حتی در مواردی باعث مرگ و میر در گله مرغ می‌گردد.

کلمات کلیدی: کاربرد گاز اوزون، خواص گاز ازن، فواید اوزون، مضرات گاز اوزون،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.