دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان MP3 کتاب صوتی ته مداد

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب صوتی ته مداد

کتاب صوتی ته مداد اثر فرانتس هولر داستانی کوتاه و جذاب است که با صدای دل‌نشین مجتبی صدیقی روایت می‌شود.

در قسمتی از کتاب صوتی ته مداد می‌شنویم:

مرا کشان‌کشان به زیرزمین برج بردند، آنجا به یک میز سنگی زنجیرم کردند و از آن‌وقت دارم هر شب زیر نور دو تا مشعل کارهای فجیع‌شان را توی دفتر بزرگی یادداشت می‌کنم. مجبورم داد و فریادهای شکنجه‌شده‌ها و ضربه‌های مرگبار و بی‌رحمانه‌ای را که غول‌ها با قهقهه‌های چندش‌آورشان با آب و تاب تعریف می‌کنند، روی کاغذ بیاورم، هرچه هم این ته ‌مداد زرد نقلی را تیز می‌کنم، تمام نمی‌شود که نمی‌شود و دفتر هم انگار صفحه‌هایش تمامی ندارد.

کلمات کلیدی: داستان کوتاه، دانلود داستان کوتاه صوتی، داستان صوتی کوتاه، داستان اجتماعی، داستان ته مداد، دانلود کتاب ته مداد، کتاب صوتی ته مداد، داستان اجتماعی، داستان ایرانی، داستان فارسی، دانلود داستان اجتماعی، داستان صوتی، داستان صوتی کوتاه،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.