دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب رمان ستاره‌های سوخته

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب رمان ستاره‌های سوخته

کتاب رمان ستاره‌های سوخته به قلم فرزانه تقدیری سرگذشتی واقعی از ستاره‌هایی است که در گذر روزگار سوخته‌اند.

در بخشی از کتاب رمان ستاره‌های سوخته می‌خوانیم:

مثل یک مترسک، بهت زده بهم نگریست. بی توجه سوار ماشین شدم و سریع راه افتادم. در طول مسیر آن قدر اشک ریختم که چشمانم قرمز شده بود. باورم نمی‌شد. کیوان گفت؛ ماهور دیوانه شده! فقط یک گوشه اشک می‌ریزد و گریه می‌کند. اون با فهمیدن این موضوع داره نابود می‌شه و همه‌اش تقصیر من بود. هیچ وقت خودم را نخواهم بخشید. هیچ وقت عامل تمام بدبختی‌هایم را نخواهم بخشید همان طور که ماهور مرا نخواهد بخشید. به راستی او موقع جدایی با گریه به من گفت که مرا نخواهد بخشید. نمی‌دانم چه طور با این همه غم هنوز زنده ام! تا کجا باید ادامه دهم! چه طور زندگی کنم! اسم این زندگی است؟ این همه رنج و بدبختی برای چیست؟

ماشین را گوشه‌ای نگه داشتم و سرم را روی فرمان گذاشتم و شروع به گریه کردم. همیشه از این می‌ترسیدم که موقع ناراحتی هایم کسی را نداشته باشم که دلداری‌ام دهد. حالا هم نفس من، تمام وجود و تنهاست او هم کسی را ندارد که هنگام غم به او تکیه کند. عزیزترین کسم حتا نتوانسته دلیلی برای این جدایی پیدا کند!

کلمات کلیدی: دانلود رمان ایرانی، دانلود رمان غم انگیز ایرانی، دانلود کتاب رمان غم انگیز، رمان ایرانی، دانلود رمان ایرانی، رمان غم انگیز،

  • به دلایل قانونی لینک دانلود این کتاب حذف شده است
کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.