دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب رمان راز

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب رمان راز

کتاب رمان راز، کاملاً زاییده ی تخیلات معصومه سرلک و اثری عاشقانه است.

در بخشی از کتاب رمان راز می‌خوانیم:

دختر غیر قابل پیش‌بینی با شنیدن حرف‌های او حالش بارانی می‌شود. با صدایی گرفته می‌گوید: نه الهی قربونت برم، کاریش نداشتم. اون دختره‌ی بی‌معرفت حالش خوبه، نمی‌خواد نگرانش باشی. مگه دیوونه‌ام که دستمو به خون آلوده
کنم، هم تو رو ناراحت کنم، هم خودمو قاتل.
- یعنی تو بارانو گروگان نگرفتی؟
فرهمند گریه‌اش بیشتر می‌شود اما جلوی خود را می‌گیرد و با صدایی که سعی می‍کند معمولی باشد: دروغ چرا؟ یه لحظه قاطی کردم، اما بعدش که به تو فک کردم پشیمون شدم.
حس عصبانیت بر روی اخلاق خواهری‌اش می‌نشیند: تو با اجازه‌ی کی این کار رو کردی؟ فقط کافیه دستم بهت برسه از خجالتت در می‌یام.
بعد از گفتن جمله‌ی آخر گوشی را قطع می‌کند.
حدیث چند بار او را صدا می‌زند اما صدایی نمی‌آید.

خانم بازیگر گوشی را بر روی صندلی شاگرد پرتاب می‌کند و خود سرش را بر فرمان می گذارد و گریه می‌کند (ماشین را در گوشه‌ای پارک کرده و با گوشی صحبت می‌کند.) صدای دختر مرموز مدام در ذهنش تکرار می‌شود: فرشته نباید چیزی بدونه. من حاضرم از چشمش بیفتم اما اون نفهمه.
رفاقت گاهی اشکه گاهی خونه گاهی از جنس جنونه اگه عشقی نبود فقط رفاقت می‌تونست عشقو تو دنیا بیاره
نمیشه دل به عشق اون کسی داد که می‌تونه رفیقو جا بذاره. وروجک همچنان گریه می‌کند، که صدای زنگ تلفن همراهش او را به خود می‌آورد، تلفن را از روی صندلی شاگرد بر می‌دارد و جواب می‌دهد.

کلمات کلیدی: دانلود رمان عاشقانه ایرانی، دانلود رمان عاشقانه، رمان عاشقانه، دانلود رمان ایرانی، دانلود رمان عاشقانه جدید، دانلود رمان عاشقانه pdf، یک رمان عاشقانه، دانلود رمان pdf، دانلود کتاب عاشقانه، دانلود رمان جدید راز، دانلود رمان راز، دانلود رمان عاشقانه راز، رمان راز،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.