دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب کارآفرینی

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب کارآفرینی

کتاب کارآفرینی از مجله ویستا به بررسی شاخه‌ای از علم مدیریت می‌پردازد. امروزه کارآفرینی به عنوان یک استراتژی کارآمد برای رویارویی با مشکلات فراروی جوامع از جمله بیکاری و آثار و تبعات سهمگین آن‌ها و نیز یکی از مهمترین راهکارهای برون رفت از فضای بسیار بغرنج و پیچیده‌ی اقتصادی مورد اهتمام و عنایت ویژه‌ی جوامع و افراد و مجامع علمی-دانشگاهی واقع گردیده است.

در قسمتی از کتاب کارآفرینی می‌خوانیم:

درست کردن یک حاشیه رقابتی در ساختار کسب و کار برای موفقیت دراز مدت خیلی اهمیت دارد. بعضی روش‌هایی که می‌توان این حاشیه‌ها را بدست آورد عبارتند از:بیشتر از رقبای خود بدانید، محصولی را تولید کنید که تقلید ازآن خیلی سخت یا غیرممکن باشد، تولید یا پخش آن را کاراتر کنید، مکان بهتری را انتخاب نمایید و یاخدمات بهتری به مشتریان بدهید.

از اسرارکسب و کارتان محافظت کنید. این‌ها اطلاعات محرمانه‌ای هستندکه برای شما مزیت رقابتی در بازار ایجاد می‌کنند. باید کاری کنید که اطلاعات شما محرمانه بمانند. مثلاً اسناد را با کلمه‌ی "محرمانه" علامت بزنید یا برای رایانه‌ها رمز ورود بگذارید.

عکس‌العمل سریع در برابر خبرهای بد یکی دیگر از این روش‌هاست. وقتی که می‌بینید کسب و کارتان با مشکل مواجه شده است باید با یک طرح جدید به سراغ آن بروید. مثلاً محل دفترکارتان را تغییر دهیدیا محصول و خدمات جدید معرفی کنید ویا یک راه بهتر برای ارتباط با مشتری پیدا کنید.

کلمات کلیدی: نظریه های کارآفرینی pdf، تحقیق در مورد کارآفرینی pdf رایگان، مقاله کارآفرینی+pdf، دانلود کتاب کارآفرینی، مراحل فرایند کارآفرینی، روش های کارآفرینی، ایده های کارآفرینی، آموزش کارآفرینی، انواع مدل های کارآفرینی سازمانی، ابعاد کارآفرینی سازمانی، مدیریت، دانلود کتاب مدیریت،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.