دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب نصب و راه‌اندازی پخش‌کننده‌های گرمایشی و تابشی

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب نصب و راه‌اندازی پخش‌کننده‌های گرمایشی و تابشی

کتاب نصب و راه‌اندازی پخش‌کننده‌های گرمایشی و تابشی از دروس رشته‌ی تأسیسات گروه مکانیک پایه‌ی دوازدهم دوره‌ی دوم متوسطه‌ی فنی و حرفه‌ای است و به بررسی مواردی از قبیل پوشش نهایی موتورخانه تهویه مطبوع، نصب و راه‌اندازی فن‌کویل، یونیت هیتر، پخش‌کننده‌های تابشی و ترسیم پلان لوله‌کشی تهویه مطبوع می‌پردازد.

در قسمتی از کتاب نصب و راه‌اندازی پخش‌کننده‌های گرمایشی و تابشی می‌خوانیم:

در همه صنایعی که از سیم کشی‌ها و کابل کشی برخوردارند، به کاربردن انواع روکش سیم و کابل بسیار متداول است استفاده مناسب از نوع روکش مهّم است لذا در انتخاب آن مواردی همچون جنس آن، نفوذناپذیری آن، مقاومت در برابر عوامل محیطی، مورد توجه قرار می‌گیرد. یک نوع از روکش که در سرسیم بندی‌ها، استفاده می‌شود، روکش گرمایی است، این روکش‌ها در رنگ و سایزهای مختلف وجود دارند، روش استفاده از روکش این گونه است که: به اندازۀ موردنیاز از روکش بریده می‌شود. و سیم را از داخل روکش عبور می‌دهند.

این کار قبل از سر سیم زنی انجام می‌شود و بعد از اینکه سر سیم به سیم پرچ گردید یا لحیم شد روکش حرکت داده شده و روی ساق سر سیم و روی سیم قرار می‌گیرد. (اندازه گیری قبل از بریدن روکش انجام می‌شود)، حال با سشوار صنعتی به روکش گرما داده می‌شود که کم کم شروع به جمع شدن می‌کند، در حین روکش شدن سیم و سرسیم، نظم و زیبایی هم به کار داده می‌شود.

کلمات کلیدی: تاسیسات، کتاب فنی حرفه ای، گرمایش تابشی، گرمایش تابشی چیست، گرماتاب چیست، تهویه مطبوع چیست، کتاب تهویه مطبوع، پایه دوازدهم، پایه ی دوازدهم دوره ی دوم، شاخه فنی حرفه‌ای، رشته مکانیک،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.