دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب آموزش سنتور به زبان ساده و مبتدی

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب آموزش سنتور به زبان ساده و مبتدی

کتاب آموزش سنتور به زبان ساده و مبتدی به قلم سهراب میرزا عابدینی به صورت مصور و گام‌به‌گام به آموزش سنتور می‌پردازد.

سنتور، سازی است ایرانی که اختراع آن را به ابونصر فارابی نسبت می‌دهند. این ساز از طریق ایران، هم به شرق و هم به غرب راه پیدا نموده‌است. شکل ظاهری ساز، جعبه‌ی ذورنقه‌ای شکل است که ضلع بلند آن در جلو نوازنده قرار می‌گیرد. جنس سنتور تماما از چوب می‌باشد و بر روی سطح فوقانی آن، دو ردیف خرک چوبی قرار دارد. خرک‌های ردیف راست به کناره‌ی راست نزدیک‌ترند ولی خرک‌های ردیف چپ فاصله دارند. فاصله‌ی بین خرک‌های ردیف چپ تا کناره‌ی چپ را "پشت خرک" می‌نامند. "سنتور" دارای ۷۲ عدد سیم است که به دسته‌های چهارتایی تقسیم می‌شوند. این دسته‌های چهارتایی از روی یک خرک عبور می‌کنند و هر چهار سیم هم‌کوک می‌باشند؛ اما هر سیم جداگانه به گوشی‌های معینی که در سطح جانبی راست کار گذاشته شده‌است، متصل می‌گردد.

کلمات کلیدی: کتاب آموزش سنتور، آموزش سنتور، آموزش سنتور pdf، یادگیری سنتور، مراحل یادگیری سنتور، یادگیری سنتور بدون کلاس، آموزش ابتدایی سنتور، آموزش نواختن سنتور، آموزش سنتور دانلود رایگان، آموزش سنتور نوازی، آموزش سنتور مقدماتی، کوک سنتور،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.