دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب کاپیتان فراکاس

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب کاپیتان فراکاس

کتاب کاپیتان فراکاس رمانی است که توسط تئوفیل گوتیه نویسنده فرانسوی‌تبار نوشته شده است. کاپیتان فراکاس به اغلب زبان‌های زنده دنیا ترجمه شده است. الکساندر دوما که خود نویسنده کتاب‌های قهرمانی نظیر سه تفنگدار بود از این کتاب تمجید زیاد کرده است. این کتاب داستان حوادثی است که در زندگی یک اصیل‌زاده جوان در زمان سلطنت لوئی سیزدهم رخ می‌دهد.

رمان کاپیتان فراکاس (Captain Fracasse) تمام عناصری که توسط والتر اسکات، الکساندر دوما و خود گوتیه ایجاد و باعث توجه و علاقه مردم سراسر جهان شد را داراست. تعقیب، مبارزه، توطئه، تمسخر و عشق عناصری بوده است که در این کتاب‌ها به وفور به چشم می‌خورد. تفاوت این کتاب با کتاب‌های مشابه آن در این است که نویسنده آن از یک زمینه گسترده و عمیق ادبی برخوردار بوده، چون شهرت گوتیه در نیمه اول زندگیش بخاطر اشعار و کارهای هنریش بوده است.

کتاب کاپیتان فراکاس خصوصیات منحصر بفرد خود را دارد که آن‌را از یک کتاب حادثه‌ای ساده و سرگرم کننده جدا می‌کند. او در تشریح خصوصیات روحی افراد، شهر‌ها، مهمان‌خانه‌ها، میکده‌ها و مناظر طبیعت چیره دست و از خود شاهکاری باقی گذاشته که مرور زمان در موفقیت آن کاهشی ایجاد نکرده است. او از اساطیر یونان و روم بوفور و با هنرمندی خاص استفاده می‌کند.

پیر ژول تئوفیل گوتیه (Théophile Gautier) شاعر، نویسنده، ژورنالیست و منتقد ادبی فرانسوی در بحبوحه اعتلای سبک رومانتیسم به دنیا آمد و دوست صمیمی ویکتور هوگو بود. اشعار او در ابتدا صرفا رمانتیک بوده و پا به پای هوگو پیش می‌رود. در اواسط عمر گوتیه بطور ناگهانی سبک ادبی خود را تغییر داده و خودش بصورت یکی از منتقدان جدی این مکتب درآمد. او پیروان این سبک را به تمسخر می‌گرفت که خودش برای سال‌ها همین روش را دنبال می‌کرد. گوتیه بعنوان یک صدای منفرد در ادبیات فرانسه درآمد. او یکی از بنیان‌گذاران سبک هنر برای هنر بود. سبک نویسندگی او شباهت زیادی به نوشته‌های بالزاک دارد. 

کلمات کلیدی: دانلود رمان هیجان انگیز، Theophile Gautier، Captain Fracasse، دانلود رمان، کاپیتان فراکاس pdf،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.