دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب ۵ سوال مهمی که در پیشرفت یک عکاس تاثیر زیادی دارد

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب ۵ سوال مهمی که در پیشرفت یک عکاس تاثیر زیادی دارد

کتاب ۵ سوال مهمی که در پیشرفت یک عکاس تاثیر زیادی دارد به قلم محمود ذاکری، مجموعه‌ای از نکات بسیار مهم برای موفقیت در رشته‌ی عکاسی است.

در بخشی از کتاب ۵ سوال مهمی که در پیشرفت یک عکاس تاثیر زیادی دارد می‌خوانیم:

هر چقدر بیشتر و بهتر بتوانید با سوژه‌ی خود ارتباط برقرار کنید حتما عکس بهتری خواهید گرفت. فرض کنید یک روز شما به سمت حومه‌ی شهرتان می‌روید تا از حاشیه نشین‌ها عکاسی کنید. اگر لباس‌هایی فاخر بپوشید و به آن‌جا بروید چه عکس‌العمل‌هایی مشاهده خواهید کرد؟

اگر یکی از آن افراد فقیر جلو آمد و دستش را به لباس‌های شما زد، شما چه عکس‌العملی نشان می‌دهید و چگونه می‌خواهید با او ارتباطی برقرار کنید که همسو با شما در عکس‌هایتان همکاری کند و اجازه بدهد شما آن‌گونه که دوست دارید عکس‌هایتان را بگیرید؟

این اتفاق برای خودم افتاده است. یک روز که برای عکاسی به حاشیه‌های شهر رفته بودم، و وقتی با افراد آن‌جا که در کپر و خانه‌هایی فقیرانه زندگی می‌کردند، مشغول صحبت کردن شدم، من هم مثل بقیه روی زمین به صورت چهار زانو بر روی زمین خاکی نشستم و در این‌گونه شرایط زمان آن نیست که بخواهید فکر کنید که‌ ای وای پیراهنم، ‌ای وای شلوارم و... در همین حین یکی از جوانان بلند شد و گفت که قهوه‌ی اسپرسو می‌خورید؟ من تعجب کردم و گفتم چرا که نه. آن فرد رفت و از داخل یکی از کپرها یک قهوه‌ساز قدیمی آورد. هم برای خودشان و برای من هم قهوه درست کرد و چه قهوه ای... نگم براتون که قهوه چه مزه‌ای می‌داد و نمی‌خواهم در مورد قهوه صحبت کنم چون آن فرد آن قهوه را با دلی مملو از محبت و مهمان نوازی درست کرده بود و این برایم یک دنیا ارزش داشت و اما اگر من قهوه را نمی‌خوردم آیا آن‌ها فکر نمی‌کردند که خودش را می‌گیرد و... ؟ آیا رابطه‌ی خوبی که بین ما برقرار بود و من به راحتی عکاسی می‌کردم هم باز به همان صورت پابرجا می‌ماند؟

کلمات کلیدی: عکاسی، آموزش عکاسی، عکاسی نوین، فتوگرافی، دوربین عکاسی، عکس، شغل عکاسی، دانلود کتاب آموزش عکاسی، نکات عکاسی، نکات مهم عکاسی، دانلود کتاب آموزش عکاسی حرفه ای pdf، کتاب عکاسی رایگان، جزوه آموزش عکاسی، دانلود جزوه آموزش عکاسی حرفه ای، مطالب عکاسی، هنر عکاسی آموزش،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.