دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب هفت اشتباه خطرناک در رزومه معماری شما

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب هفت اشتباه خطرناک در رزومه معماری شما

کتاب هفت اشتباه خطرناک در رزومه معماری شما به قلم منا تراشی نکات مهم و اساسی را برای نوشتن یک رزومه‌ی مناسب معرفی می‌کند.

ممکن است برای گرفتن پذیرش یا درخواست شغل، تصمیم دارید یک رزومه داشته باشید. چون امروز بازار کار در رشته معماری - و البته سایر رشته‌ها - به دنبال افراد بسیار با استعداد و با مهارت است، بسیار مهم است که مهارت‌های خود را در یک رزومه خوب مورد تاکید قرار دهید. همچنین ممکن است از رزومه برای درخواست پذیرش تحصیلی استفاده کنید.

جالب است بدانید که بر اساس تحقیقات، کسی که رزومه شما را بررسی می‌کند، تنها شش ثانیه صرف نگاه کردن به رزومه شما می‌کند! بنابراین بسیار مهم است که رزومه شما در کوتاه‌ترین زمان پیام مناسبی را برساند و نشان بدهد که شما دارای چه توانایی‌هایی هستید.

معمولا رزومه‌های غیر‌حرفه‌ای تر متعلق به افرادی است که مدت زیادی در بازار کار نبوده‌اند و جوان‌تر هستند. بنابراین بهتر است با اصول ایجاد یک رزومه خوب آشنا شوید. و همین‌طور اشتباهات خطرناک در ایجاد یک رزومه را بدانید. به خاطر داشته باشید که تاثیر اولیه‌ای که بر افراد می‌گذارید بسیار مهم است. حتی اگر شما دارای شرایط لازم برای موقعیت شغلی یا تحصیلی که انتخاب کرده‌اید باشید اما در رزومه خود اشتباهاتی داشته باشید، شانس خود را برای به دست آوردن آن موقعیت از دست می‌دهید.

در بخشی از کتاب هفت اشتباه خطرناک در رزومه معماری شما می‌خوانید:

رزومه شما باید فعالیت‌هایی را نشان بدهد که به حوزه‌ای که برای آن اپلای می‌کنید کاملا مرتبط باشد. معمولا این مشکل در رزومه‌ها وجود دارد، چون افراد سعی می‌کنند یک رزومه بنویسند که بتوانند آن را به 300 دفتر معماری ارسال کنند. متاسفانه این راه آسان به بیکار ماندن شما ختم می‌شود. کار کردن شما در یک فست فود، هیچ ارتباطی با موقعیت شغلی یا تحصیلی معماری که برای آن اپلای می‌کنید ندارد!

چگونه ازین اشتباه پرهیز کنیم؟
تمام تلاش خود را بکنید که برای هر موقعیت شغلی یا تحصیلی یک رزومه خاص طراحی کنید. به فعالیت‌های مرتبطی مانند شرکت در کارهای داوطلبانه، کمک در ساخت چیزی، اتمام پروژه‌ها یا شرکت در مسابقات طراحی اشاره کنید.

اشتباه خطرناک چهارم : استفاده از گرافیک‌های زیاد
سعی کنید در ارائه رزومه از گرافیک‌های زیاد استفاده نکنید. شاید زیبا باشد. اما معمولا گویا نیست.

کلمات کلیدی: رزومه معماری، رزومه استخدام، pdf رزومه کاری، آموزش نوشتن رزومه، رزومه نویسی، نوشتن رزومه، نوشتن رزومه معماری، رزومه مهندس معماری، نحوه نوشتن رزومه انگلیسی، نحوه نوشتن رزومه تحصیلی، نحوه نوشتن رزومه شرکت، نحوه نوشتن رزومه برای پذیرش دانشگاه، رزومه pdf،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.