دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF مجله نقد فیلم سوگنو - شماره هفتم

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی مجله نقد فیلم سوگنو - شماره هفتم

در مجله نقد فیلم سوگنو - شماره هفتم به نقد و بررسی ۴ فیلم پرداخته‌ایم. علاوه بر نقد و بررسی امکانات دیگری در مجله در نظر گرفته شده است که با استفاده از آن‌ها می‌توانید تریلر فیلم‌ها را مشاهده کنید.

در شماره هفتم مجله سوگنو می‌توانید نقد و بررسی سه کوکو، مرا با نامت صدا کن و هنرمند فاجعه را مطالعه کنید. هم‌چنین نقد فصل اول سریال پایان جهان لعنتی نیز در این شماره قراره گرفته شده است.

سایت سینمایی سوگنو یکی از سایت‌های زیرشاخه گروه مجموعه زندگی است که به صورت اختصاصی بر روی مقالات تحلیلی سینما و تلویزیون فعالیت می‌کند و حال پس از گذشت چندماه از فعالیت، قصد دارد مقالات خود را علاوه بر سایت، به صورت یک مجله الکترونیک ارایه دهد. 

کلمات کلیدی: نقد فیلم، مجله نقد سینما، نقد سینما، مجله نقد فیلم، دانلود مجله سینمایی، مجله سینمایی، مجله سوگنو،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.